اخبار داغ

معاون استاندار زنجان:

دستیابی به فناوری‌های نوین، یکی از دلایل کسب توفیقات ملی و بین‌المللی کشورمان است/ روحیه امید و خودباوری در قشر دانشجویی باید تقویت شود

دستیابی به فناوری‌های نوین، یکی از دلایل کسب توفیقات ملی و بین‌المللی کشورمان است/ روحیه امید و خودباوری در قشر دانشجویی باید تقویت شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: یکی از دلایل کسب توفیقات در سطوح ملی و بین‌المللی، دستیابی به فناوری‌های نوین به‌ویژه در حوزه نانو، دفاعی و هسته‌ای است که موجب شده در مسیر استقلال، پایدار و ثابت‌قدم باشیم و حتی در دیپلماسی نیز دستمان پُر باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; ابوالفضل رفیعی، ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان اظهار داشت: یکی از پایه‌ها و ارکان عزت و اقتدار و مایه پیشرفت و تعالی هر کشوری، علم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه علم می‌تواند بنیان یک اقتصاد و جامعه خوب را فراهم کند، خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم در راستای تقویت علم تلاش کنیم که منجر به یک هدف و آرمان والاتر و دستاورد مهمتر به نام استقلال می‌شود و پیشرفت و رفاه را می‌تواند به ارمغان بیاورد.

,

رفیعی با بیان اینکه توجه به مراکز علمی به دلیل پیشرفت و دستاورد استقلال خیلی مهم است و بیش از پیش باید توجه شود، افزود: یکی از دلایل کسب توفیقات در سطوح ملی و بین‌المللی، دستیابی به فناوری‌های نوین به‌ویژه در حوزه نانو، دفاعی و هسته‌ای است که موجب شده در مسیر استقلال، پایدار و ثابت‌قدم باشیم و حتی در دیپلماسی نیز دستمان پُر باشد.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان یک سند مهم بالادستی و چراغ راه گفت: اولین مطالبه رهبر معظم انقلاب بعد از تبیین موضوعات و ترسیم چشم‌انداز تمدن‌سازی، توجه به علم و پژوهش است که محل علم و پژوهش نیز دانشگاه‌ها هستند.

,

وی اظهار داشت: پیام نور نیز در کنار سایر مراکز آموزش عالی به فراخور، نقش خود در این زمینه را داشته و ادامه خواهد داد.

,

رفیعی خاطرنشان کرد: در توسعه علم به سمت کاربردی کردن علوم و ارتباط آن با صنعت و دانش‌بنیان می‌رویم که در حوزه دانش‌بنیان بیش از گذشته باید اهتمام ورزیده و در اولویت مراکز علمی باشد تا از قِبَل مجموعه سرمایه‌گذاری‌های حوزه آموزش بتوانیم در گسترش رفاه و افزایش رضایتمندی مردم بهره ببریم.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه در کنار توجه به علم به سایر نیازهای دانشجویان هم باید توجه شود، گفت: بستر آگاهی سیاسی و بصیرتی از جمله کرسی‌های آزاداندیشی هم در دانشگاه‌ها باید فراهم شود چرا که مباحث تخصصی در چنین محیط‌هایی باید مورد بحث قرار گیرد و نباید از این موضوعات بترسیم.

,

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه دانشجو باید سیاسی باشد، اظهار داشت: سیاسی به معنای سیاست‌زدگی نیست بلکه محور آگاهی و بصیرت باید سیاسی باشد تا دانشجو در خط مقدم بتواند به پیشرفت و رفع مشکلا کشور کمک کند.

,

رفیعی با بیان اینکه تقویت روحیه خودباوری و امید در قشر دانشجو نیز موضوع بعدی است، خاطرنشان کرد: بلندگوهای سیاه‌نمایی، تخریب داشته‌های کشورمان و ایجاد ناامیدی در بین مردم مشغول کار هستند و ممکن است ذهن‌ها را مسموم کنند.

,

وی افزود: مسائلی مطرح می‌شود که مرتبط با عملیات روانی دشمن است که در این زمینه انتظار می‌رود شرایطی ایجاد شود که دانشجویان، مسائل را آگاه‌تر از گذشته دنبال کنند.

,

در پایان این مراسم از زحمات و خدمات حدود 6 ساله علی محمدی، قدردانی و رویا کرمی به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور استان زنجان معارفه شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه