اخبار داغ

مجموعا ۹۳ مدال طلا از ابتدای سال تا به الان کسب کرده‌ایم؛

پولادگر: ۱۷۵ سفر برون‌مرزی در سال ۱۴۰۱ داشته‌ایم/ مشکلات اساس‌نامه جدید فدراسیون‌ها را اصلاح می‌کنیم

پولادگر: ۱۷۵ سفر برون‌مرزی در سال ۱۴۰۱ داشته‌ایم/ مشکلات اساس‌نامه جدید فدراسیون‌ها را اصلاح می‌کنیم
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: کارگروهی برای رفع مشکلات اساسنامه جدید فدراسیون‌ها تشکیل خواهد شد که اصلاحات را انجام دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در جلسه مشترک روسای فدراسیون‌ها اظهار داشت: امیدواریم در سال جدید رشته‌های ورزشی ما بتوانند مدال‌های خوش‌رنگی کسب کنند و ورزشکاران ما بدرخشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به اتفاقات صورت گرفته در حوزه قهرمانی از ابتدای سال جدید تا به الان گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا به الان تیم‌های ورزشی ما به ۱۷۵ سفر برون‌مرزی اعزام شده‌اند که در این بین ۱۱۹۰ نفر در این‌ اعزام‌ها حضور داشته‌اند.
,
 
,
وی افزود: مجموعا ۹۳ مدال طلا از ابتدای سال تا به الان کسب کرده‌ایم و خوشحالیم که در این مدت کوتاه به توفیقات بسیار خوبی رسیده‌ایم. کاروان ناشنوایان ما نیز در المپیک برزیل توانست نمایش خیره کننده‌ای داشته باشد و عنوان سومی این مسابقات را به دست آورد.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان با هدف یکپارچه‌سازی آموزش اقدام به ایجاد کد آموزشی برای فدراسیون‌ها کرده است که متاسفانه تعدادی از فدراسیون‌ها از دفتر آموزش‌های پایه کد آموزش را دریافت نکرده‌اند. همچنین هر مربی برای ارتقای درجه مربیگری خود باید ۲۵ ساعت دوره آموزشی بگذراند و از فدراسیون‌ها می‌خواهم این موضوع را پیگیری کنند.
,
 
,
معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: براساس موافقت مالی صورت گرفته فدراسیون‌ها موظف هستند که بخشی از بودجه خود را درخصوص توسعه استعدادیابی هزینه کنند، ولی در عمل اکثر فدراسیون‌ها به برگزاری مسابقات رده‌های سنی بسنده می‌کنند.
,
 
,
پولادگر گفت: موضوع آموزش مربیگری اهمیت زیادی درخصوص تربیت ورزشکاران دارد و فدراسیون‌ها می‌بایست به این موضوع اهمیت ویژه‌ای بدهند.
,
 
,
وی عنوان کرد: کارگروهی برای رفع مشکلات اساسنامه جدید فدراسیون‌ها تشکیل خواهد شد که اصلاحات را انجام دهیم. هدف ما این است که خیلی زود مشکلات رفع شود و حلقه مفقوده ارزیابی و اصلاح را در اساسنامه‌ها و آیین‌نامه‌های دیگر را نیز با مشارکت روسای فدراسیون‌ها داشته باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه