اخبار داغ

فاتح مرحله اول لیگ برتر دوچرخه‌سواری جاده؛

میزبانی منطقه آزاد ارس در مسابقات دوچرخه‌سواری ستودنی بود/ سعی می‌کنیم امسال قهرمان شویم

میزبانی منطقه آزاد ارس در مسابقات دوچرخه‌سواری ستودنی بود/ سعی می‌کنیم امسال قهرمان شویم
قهرمان مرحله اول لیگ برتر جاده ابراز امیدواری کرد که تیمش در پایان سال جایگاه نخست را در رده‌بندی تیمی این مسابقات حفظ کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، پرونده مرحله اول لیگ برتر دوچرخه‌سواری جاده آقایان در سال ۱۴۰۱ به میزبانی منطقه آزاد ارس با قهرمانی سعید صفرزاده بسته شد و این رکابزن تبریزی توانست در هر دو بخش استقامت و تایم‌تریل انفرادی سکوی نخست را از آنِ خود نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

صفرزاده پس از تصاحب عناوین قهرمانی این مرحله از مسابقات در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خداراشکر توانستم هم در بخش استقامت و هم در بخش تایم‌تریل انفرادی مقام اول را بدست بیاورم. جا دارد از مسئولان منطقه آزاد ارس که میزبانی این مسابقات را برعهده گرفتند، تشکر کنم.

,

وی افزود: در این مرحله یک رقابت کیفی و در شان خانواده بزرگ دوچرخه‌سواری ایران برگزار شد و خوشحالم که توانستیم مقام اول تیمی را نیز کسب کنیم.

,

رکابزن ملی‌پوش تیم آرویچ شرق مازندران در رابطه با پیش‌بینی‌اش از مسابقات امسال لیگ برتر جاده گفت: قطعا تغییراتی خواهد بود. دوچرخه‌سواری و ورزش حرفه‌ای غیرقابل پیش‌بینی است که باعث جذابیت مسابقات می‌شود. ما سعی خواهیم کرد مقامی که در این مرحله به دست آوردیم را حفظ کرده و سال را با قهرمانی به پایان برسانیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه