اخبار داغ

سرمربیان سپاهان و شهرخودرو چه گفتند؟

نویدکیا: هر کسی دوست نداشت از سپاهان برود/ سیدعباسی: فریاد مظلومانه شهرخودرو به جایی نرسید

نویدکیا: هر کسی دوست نداشت از سپاهان برود/ سیدعباسی: فریاد مظلومانه شهرخودرو به جایی نرسید
سرمربیان تیم‌های فوتبال سپاهان و شهرخودرو پیش از دیدارشان در نشست خبری صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با شهرخودرو اظهار داشت: با بازیکنان تیم در این مورد صحبت کردیم که برای من همیشه بازی‌هایی که به نظر راحت‌تر هستند، مهم‌تر است، مهم است فردا بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

وی ادامه داد: بازی‌های شهرخودرو را دیدیم، فوق‌العاده قابل احترام هستند، در 5 هفته گذشته فقط یک باخت مقابل استقلال در آزادی نشان می‌دهد سیدعباسی با بازیکنان خوب کار کرده است و با شرایطی که دارند، نتایج خوبی گرفتند اما در نیم‌فصل اول نتایجی بدی گرفتند که شرایط برایشان سخت شده است.

نویدکیا تصریح کرد: در پایین جدول فاصله‌ها کم است و ممکن است با یک مسابقه یک تیم بماند یا سقوط کند، بازی فوق‌العاده مهمی برای هر 2 تیم است؛ می‌خواهیم خودمان را به بالای جدول نزدیک کنیم و تا روز آخر شانس داشته باشیم که از شانسمان برای نایب‌قهرمانی استفاده کنیم؛ روز سختی خواهیم داشت اما باید تمام تلاشمان را کنیم تا 3 امتیاز بازی را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد حضورش در سپاهان گفت: با سپاهان قرارداد دارم، با مسؤولان باشگاه صحبت کردم، وقتی از آسیا برگشتیم قرار شد بعد از بازی‌های لیگ در مورد آینده صحبت کنیم، خیلی هم جلسات خوبی در مورد آینده برگزار کردیم اما بهتر است بعد از این 3 بازی تصمیمات اساسی بگیریم، با اعضای هیأت مدیره جلسه داشتیم و در مورد خیلی مسائل صحبت کردیم؛ باید در مورد عملکرد تیم و مشکلات و نقاط قوت صحبت کنیم و به جمع‌بندی برسیم و تصمیم بگیریم.

وی در مورد شایعه جدایی نورافکن بیان داشت: به این صحبت‌ها گوش نمی‌کنم، تفاوت نمی‌کند بازیکنان بخواهند جابجا شوند، مهم است که این‌جا باشند اما از روز اول گفته‌ام کسانی باید باشند که اینجا را دوست داشته باشند، هرکس دوست داشت بماند و هرکسی دوست نداشت، برود؛ بعضی‌ها قرارداد دارند و باید پایبند باشند.

نویدکیا در پایان با اشاره به این‌که جلال علی‌محمدی محروم است و مهدی‌زاده مصدوم است و احتمالا از هفته‌های آینده به تیم کمک کند، گفت: به تیم جوانان برای قهرمانی در لیگ تبریک می‌گویم و امیدوارم بتوانیم از تیم‌های جوانان و امید به بزرگسالان اضافه کنیم، بازی‌های آن‌ها را می‌بینیم و سعی می‌کنم اگر کسی شایسته باشد در تیم بزرگسالان باشد.

همچنین داوود سیدعباسی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اظهار داشت: سپاهان از سال 80 تاکنون از قطب‌های فوتبال کشور بوده است اگر هرسال برای قهرمانی بجنگد کار عجیبی نکرده است، این باشگاه ساختار و طرفداران بسیار خوبی دارد.

وی افزود: هیچ کس به توانایی‌های سپاهان شک ندارد، مربی خوش‌فکری نیز دارد که تفکرات فنی را به بازیکنان القا کرده و تیم سپاهان بازی روان و زیبایی انجام می‌دهد، تیم غالب زمین بوده است و به این موضوع اشراف کامل داریم.

سیدعباسی تصریح کرد: برحسن وظیفه با سپاهان بازی داریم، شهرخودرو قطعه‌ای از پازل است و گوشه‌ها اهمیت زیادی ندارد؛ با وجود تمام مشکلاتی که شهرخودرو تاکنون داشته است، بحث فنی داریم، مشکلات داخلی داریم اما بازیکنان با تمام وجود تلاش می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو ادامه داد: بعضی مواقع در بازی‌ها در لحاظ ایجاد موقعیت و گل خوردن بدشانس هستیم، اتفاقات زمین برخلاف روند حرکت تیم ماست و به ضرر ما تمام می‌شود؛ خیلی ما را اذیت کرده است اما فکر نمی‌کنم اهمیتی داشته باشد زیرا فریاد مظلومانه شهرخودرو به جایی نرسید.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم فردا مقابل سپاهان بازی خوبی به نمایش بگذاریم، بازیکنان آماده هستند، تیم سپاهان به دلیل جایگاهش با تمام قوا ظاهر می‌شود و مطمئن هستم بازی خوبی از آب در می‌آید.

سیدعباسی عنوان داشت: در مورد عملکرد بازیکنان من تاکنون با تمام مشکلاتی که داشتیم، اهل فن باید نظر دهند، از هر نظر در چند بازی اخیر شایسته بودیم و بزرگ‌ترین مشکل ما کسب امتیاز بود و در این زمینه به حق خود نرسیدیم اما از روند تیم رضایت داریم، امیدوار هستیم فردا مقابل سپاهان هم با تمرکز بالا بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو با بیان این‌که محروم و مصدوم نداریم، گفت: آرزو می‌کنم بهترین نفر زمین در بازی فردا داور باشد، انگیزه‌های خاص خودمان را داریم و امیدوارم بازی قشنگی شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه