اخبار داغ

مربی و بازیکنان پیکان چه گفتند؟

معروف: مسئولیت سنگین تیم ملی دیگر روی دوشم نیست/ اکبری: امیدوارم جام قهرمانی در ایران بماند

معروف: مسئولیت سنگین تیم ملی دیگر روی دوشم نیست/ اکبری: امیدوارم جام قهرمانی در ایران بماند
کاپیتان تیم والیبال گفت: با دور شدن از حواشی احساس سبکی دارم و چون دیگر در تیم ملی حضور ندارم، انتظارات گذشته هم دیگر وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سعید معروف در نشست خبری پس از بازی پیکان و اربیل اظهار کرد: مرحله حذفی حساسیت های خاص خود را دارد. ما بازی را محکم شروع کردیم و تیم عراق هم بهتر از چیزی که فکر می‌کردیم بازی کرد و بیشتر از حد توانش ظاهر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان این‌که مربی ایرانی اربیل شناخت خوبی نسبت به تیم پیکان دارد، تصریح کرد: خوشبختانه با وجود این شناخت توانستیم بازی را ببریم و باید برای فردا آماده شویم.

,

معروف در پاسخ به پرسشی در خصوص تغییر در خصوصیات اخلاقی‌اش و نرم‌تر شدن رفتارهایش، تصریح کرد: نمی‌دانم واقعا این تغییری که شما می‌گویید وجود داشته است یا خیر؟ در گذشته هم خیلی سفت نبودم اما طبیعتا وقتی در تیم ملی حضور داشتم، فشار بسیاری روی من بود به ویژه از سوی رسانه‌ها و انتظاراتی که مردم والیبال دوست داشتند.

,

وی افزود: همه به دنبال پیروزی تیم ملی هستند و این فشارها کار را سخت‌تر می‌کند. چند سالی است که از حاشیه‌ها دور شده‌ام و احساس سبکی دارم. تغییر چندانی نکردم اما مسئولیت سنگینی که در تیم ملی به دوشم بود، الان وجود ندارد.

,

 

,

*اکبری: امیدوارم جام قهرمانی در ایران بماند

, *اکبری: امیدوارم جام قهرمانی در ایران بماند,

پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان در نشست خبری پس از بازی تیمش با اربیل عراق ضمن خسته نباشید به محمدحسین نجاتی اظهار کرد: نجاتی همین الان کاپیتان ما است و وظیفه باشگاه پیکان بود که از ایشان به عنوان یک پیشکسوت که سال‌ها در باشگاه پیکان زحمت کشیده، قدردانی کند. مسلما ارزش معنوی این تقدیر برای ما و ایشان مهم است و این کوچک ترین کاری بود که باشگاه پیکان می توانست انجام دهد و به این شکل از زحمات این مربی ارزشمند قدردانی کند.

,

وی با تاکید بر اهمیت بازی با اربیل توضیح داد: این بازی حذفی و برایمان مهم بود که از این مرحله عبور و برای بازی‌های فینال آماده شویم. باز هم به تیم اربیل و آقای نجاتی خسته نباشید میگویم.

,

اکبری در پاسخ به این پرسش که چرا بار قهرمانی روی دوش پیکان است، گفت: امیدوارم جام قهرمانی در ایران بماند چون تیم‌های دیگری چون ژاپن حضور دارند که تیم‌های خوبی هستند. فراموش نکنید که پیکان در لیگ برتر عنوان دوم را به دست آورد و به عنوان تیم میزبان در این مسابقات حاضر هستیم.

,

وی ادامه داد: شاید فشار روی تیم پیکان به خاطر حضور بازیکنان صاحب نام باشد با اینکه شهداب هم شرایط خوبی به لحاظ بازیکن دارد و سیمون عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ ایتالیا را گرفته است.

,

اکبری با بیان این‌که نمی‌خواهد فشار قهرمانی روی بازیکنانش باشد، گفت: تمام تلاش خود را خواهیم داشت که بازی‌های خوبی داشته باشیم و برای قهرمانی بجنگیم.

,

وی در پاسخ به این پرسش که بازی روز بعد تیم پیکان با تاراز را چطور ارزیابی می‌کند، اظهار کرد: هر مرحله شرایط خاص خود را دارد، نماینده قزاقستان در بسیاری از دوره‌های گذشته جز 4 تیم برتر باشگاه‌های آسیا بوده و با حضور بازیکنان قد بلند از دفاع روی تور خوبی برخوردار است. ان شاالله فردا با شرایط بهتر، قدرت و تمرکز بیشتر بازی خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه