اخبار داغ

جهت آماده سازی برای حضور در مسابقات بازیهای کشورهای اسلامی

دومین اردوی وزنه برداری با ۱۶ وزنه بردار برگزار می‌شود/ تغییرات ویژه در لیست مدعوین؛ غیبت سهراب، کیانوش، دهدار و شریفی

دومین اردوی وزنه برداری با ۱۶ وزنه بردار برگزار می‌شود/ تغییرات ویژه در لیست مدعوین؛ غیبت سهراب، کیانوش، دهدار و شریفی
دومین اردوی آماده سازی تیم ملی در سال جاری، با نگاه ویژه نسبت به جوانان و تغییراتی نسبت به ترکیب اولیه، از سوم تا بیستم خردادماه سال جاری برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، پس از تعطیلی اردوی نخست تیم ملی بزرگسالان در پی لغو برگزاری بازی های آسیایی، ادامه اردوهای آماده سازی تیم ملی با دعوت از ۱۶ وزنه بردار در کمپ تمرین فدراسیون وزنه برداری در آزادی پیگیری خواهد شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری در خصوص افراد مدعو به اردوی دوم توضیح داد: «علاوه بر مصدومیت یا انصراف چند نفر از وزنه برداران خوب کشورمان، مسابقات کشورهای اسلامی در قونیه فرصت مناسبی برای نمایش توانایی و شایستگی وزنه برداران جوانتر خواهد بود بنابراین بعد از این مسابقات، ترکیب مدعوین به اردو مورد ارزیابی قرار گرفته و ممکن است افراد جدید یا قبلی با توجه به آمادگی و عملکردشان مجددا دعوت شوند.»
,
 
,
میرمصطفی جوادی، حسین سلطانی، حافظ قشقایی، محمدمهدی حیاتی، حسین نجفی، علی هاشمی، سیدایوب موسوی، رسول معتمدی، علیرضا یوسفی، مهدی کرمی، امیرحقوقی، امیر عزیزی، رضا حسن پور، علی داودی،  رضا بیرالوند و پیمان جان 16 وزنه بردار دعوت شده به دومین اردوی تیم ملی بزرگسالان هستند.
,
 
,
بنابر توضیحات برخواه، آیت شریفی به دلیل مصدومیت، سهراب مرادی به دلیل عدم حضور در اردوی نخست و مصدومیت، رضا دهدار به دلیل انصراف از حضور در مسابقات کشورهای اسلامی و علیرضا معینی به دلیل حضور در ترکیب تیم جوانان، در لیست مدعوین قرار ندارند.
,
 
,
وی در خصوص کیانوش رستمی نیز توضیح داد که از ظرفیت این وزنه بردار باتجربه ملی پوش نیز برای مسابقات جهانی در کلمبیا استفاده خواهد شد. 
,
بنابر اعلام سرمربی تیم ملی وزنه برداری، نفرات اصلی جهت اعزام به مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی، بعد از رکوردگیری که تاریخ آن متعاقبا تعیین می شود،  مشخص خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه