اخبار داغ

استاندار خراسان رضوی:

ابنیه پروژه فرهنگی هنری پیشکوه تربت حیدریه باید تا پایان سال به بهره برداری برسد

ابنیه پروژه فرهنگی هنری پیشکوه تربت حیدریه باید تا پایان سال به بهره برداری برسد
نظری گفت: کار ساخت ابنیه و ساختمان و محوطه مجتمع فرهنگی هنری پیشکوه باید تا پایان سال‌جاری به اتمام برسد تا در فصل بهار آینده با تجهیز آن این مجتمع مورد نیاز مردم و هنرمندان به بهره برداری برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی صبح امروز در حاشیه بازدید از مجتمع نیمه تمام فرهنگی هنری پیشکوه تربت حیدریه اظهار کرد: کار ساخت ابنیه و ساختمان و محوطه مجتمع فرهنگی هنری پیشکوه باید تا پایان سال‌جاری به اتمام برسد تا در فصل بهار آینده با تجهیز آن این مجتمع مورد نیاز مردم و هنرمندان به بهره برداری برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

زنگنه، نماینده مردم در مجلس: با رایزنی انجام گرفته سال گذشته ۳۵ میلیارد تومان برای این مجتمع اختصاص و جذب شده اما با توجه به تورم برای تکمیل و تجهیز آن ۲۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

,

عملیات اجرایی تنها مجتمع فرهنگی هنری تربت حیدریه سال ۱۳۸۶ در زمینی به مساحت ۹ هزار متر مربع در منطقه گردشگری پیشکوه آغاز و قرار شد در مدت دو سال این پروژه به بهره برداری برسد اما با گذشت ۱۴ سال از آن، این پروژه نیمه تمام با تزریق قطره چکانی اعتبارات ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

,

در نهایت با پیگیری دکتر زنگنه نماینده مردم منطقه تربت حیدریه در مجلس سال گذشته مبلغ 35 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اختصاص یافت که نیمی از آن به حساب اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی واریز شده است.

,

تنها مشکل این پروژه پس از اختصاص بودجه، سند زمین مجتمع فرهنگی هنری بود که به گفته نخعی نیا رییس اداره فرهنگ و ارشاد تربت حیدریه مشکل سند مجتمع حل شده و اکنون این پروژه مورد نیاز مردم و هنرمندان با دو پیمانکار در حال تکمیل است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه