اخبار داغ

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد در گفت‌وگو با «صبح توس»:

پلمب ۳۵ نانوایی متخلف در مشهد/ صف‌های خرید نان شکسته شد

پلمب ۳۵ نانوایی متخلف در مشهد/ صف‌های خرید نان شکسته شد
دلداری گفت: طی چند روز گذشته ۳۵ نانوایی متخلف به دلیل تعطیلی غیرمجاز یا عرضه آرد خارج از شبکه پلمب شدند که جهت رفاه حال شهروندان سهمیه آرد آن نانوایی های متخلف به نانوایی های اطرافشان داده شد تا مردم مشکلی در تامین نان مورد نیازشان نداشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر دلداری، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: با اجرای طرح جدید دولت در راستای هدفمندی یارانه ها طرح تشدید نظارت ها بر قیمت ها و نحوه عرضه کالاها در سطح مشهد به صورت جدی کلید خورد تا سودجویان نتوانند از وضعیت به وجود آمده سوءاستفاده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه در این طرح بیشترین نظارت ها بر نحوه عرضه نان در نانوایی ها صورت می گیرد، گفت: در حال حاضر به دنبال تدابین انجام شده در بازار مرغ مشهد امروز شاهد آن هستیم که صف های خرید مرغ از بین رفته است و مرغ پایین تر از قیمت تعیین شده توزیع و عرضه می شود.

,

دلداری تصریح کرد: روغن و تخم مرغ پیش از این به دلیل بار روانی ایجاد شده در بازار و خرید بیش از اندازی برخی افراد با کمبود مواجه شد اما در حال حاضر در سطح شهر مشهد با هیچگونه کمبودی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد و روغن و تخم مرغ نیز به میزان کافی در فروشگاه ها وجود دارد.

,

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با اشاره به اینکه صف های نانوایی نیز شکسته شد، خاطر نشان شد: طی چند روز گذشته 35 نانوایی متخلف به دلیل تعطیلی غیرمجاز یا عرضه آرد خارج از شبکه پلمپ شدند که جهت رفاه حال شهروندان سهمیه آرد آن نانوایی های متخلف به نانوایی های اطرافشان داده شد تا مردم مشکلی در تامین نان مورد نیازشان نداشته باشند.

,

وی بیان کرد: در طرح تشدید نظارت ها بر بازار بسیج به کمک ما آمد و توانستیم نظارت داشته باشم از طرف دیگر طی جلسات اتحادیه نانوایان با بسیج، مقرر شد تا نیروهای بسیجی به کمک اتحادیه نانوایان بیایند و به صورت منطقه ای نظارت کاملی بر عملکرد آن ها داشته باشند که خوشبختانه این اتفاق رقم خورده است و امروز شاهد کاهش شدید حجم صف های خرید نان در سطح شهر مشهد هستیم.

,

دلداری ادامه داد: قیمت گوشت قرمز به دنبال بالا رفتن قیمت مرغ و بالا رفتن میزان تقاضا در بازار، افزایش یافت اما به زودی قیمت گوشت قرمز نیز به دلیل کاهش تقاضا با روند کاهشی مواجه خواهد شد.

,

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد خاطر نشان شد: در خصوص کشف انبارهای غیر مجاز و احتکار اجناس نیز با کمک دستگاه های انتظامی و قضایی ورود جدی داشته ایم و تا کنون مقادیر قابل توجهی کالای احتکار شده کشف و با قیمت گذشته در اختیار مردم قرار گرفت.

,

 انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه