اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان زنجان:

دادگستری استان زنجان رتبه نخست سازش را در کشور دارد/ افزایش اختیارات تعزیرات حکومتی در برخورد با تخلفات

دادگستری استان زنجان رتبه نخست سازش را در کشور دارد/ افزایش اختیارات تعزیرات حکومتی در برخورد با تخلفات
رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به تشکیل گروه جهادی سازش در بسیج حقوقدانان، گفت: استان زنجان در سازش رتبه نخست کشور را با فاصله قابل توجهی از رتبه دوم دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  نقل از موج رسا; حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی چهارشنبه شب در همایش سالانه بسیج حقوقدانان استان زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: سردار کرمی فرمانده سپاه استان زنجان مصداق اعلای بسیجی واقعی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به فعالیت بسیج حقوقدانان و تلاش این قشر از بسیج برای آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد در استان زنجان، ابراز کرد: سال گذشته بالغ بر ۹۰ زندانی با اهداء بیش از ۳ میلیارد تومان از طرف بسیج حقوقدانان از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد شدند.

,

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه نگاه کشورهای غربی و شرقی به آحاد مردم یک نگاه سیاسی و حزبی است و احزاب سیاسی از زمان شکل گیری به دنبال قدرت رسیدن هستند، تصریح کرد: اما در اندیشه اسلامی آحاد مردم و تک‌تک مردم مورد خطاب قرار گرفته اند و در جامعه مسئول هستند.

,

وی با اشاره به ابعاد حقوقی ترور شهید حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: بسیج حقوقدانان به عنوان شاکی در دادگاه اقدام طرح شکایت کرده است و این امر در مرحله دادرسی قرار دارد.

,

حجت الاسلام اسماعیل نیارکی با بیان اینکه ادله این پرونده از مبنا و استحکام مبنایی بالایی برخوردار است، ادامه داد: هیچ مرجع بین المللی تا به امروز نتوانسته است به این پرونده اعتراض داشته باشد.

,

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم به عنوان یک سند در تاریخ خواهد ماند و نقش بسیج در فساد ستیزی یک کار مستمر و اساسی است، ابراز کرد: جامع نیازمند بر پایه عدالت است و این امر نیازمند وجود بسترهایی است.

,

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه جراحی اقتصادی در حال انجام است، تصریح کرد: اختیارات تعزیرات حکومتی افزایش پیدا کرده است.

,

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم برای رسیدن به مدینه فاضله و تحقق عدالت است، عنوان کرد: جمله جمله این بیانیه در هر جایی که نیازمند قانون است باید تبدیل به قانون شود.

,

حجت الاسلام نیارکی با بیان اینکه فساد اگر از طرف مسئولان باشد قبح زیادی دارد، ادامه داد: فساد از مدیر دستگاه اجرایی به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

,

وی با اشاره به لزوم اهتمام جدی برای جلوگیری از وقوع جرم، افزود: همیشه برخورد با جرائم هزینه زیادی دارد.

,

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به تشکیل گروه جهادی سازش در بسیج حقوقدانان، خاطرنشان کرد: استان زنجان در سازش رتبه نخست کشور را با فاصله قابل توجهی از رتبه دوم دارد.

,

وی با بیان اینکه آمریکایی ها با ترور حاج قاسم سلیمانی شخصی را که سرلوحه مبارزه با تروریسم بود را به شهادت رساندند، افزود: ملت ایران از این شهادت آسیب معنوی دیدند و این آسیب متوجه همه ملت ها و تمامی آزادیخواهان جهان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه