اخبار داغ

رئیس اداره فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و شیر خشک استان کرمان:

به زودی کمبود شیر خشک های رژیمی در کرمان رفع می شود/ پیگیر ترخیص شیرخشک از گمرک هستیم

به زودی کمبود شیر خشک های رژیمی در کرمان رفع می شود/ پیگیر ترخیص شیرخشک از گمرک هستیم
مریم رامشک گفت: اکنون شیرخشک رژیمی در گمرک موجود بوده و ما پیگیر هستیم که به زودی ترخیص شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ یکی از مخاطبان پایگاه خبری راه آرمان از کمبود شیرهای خشک رژیمی برای کودکان آلرژیک به شیر گاو در استان کرمان خبر داد.

وی گفت: حدود دوماه است شیرهای رژیمی در داروخانه ها توزیع نمی شود و در صوررت وجود تنها با ارائه شناسنامه یک عدد شیرخشک داده می شود.

مریم رامشک رئیس اداره فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و شیر خشک استان کرمان در این باره به خبرنگار "راه آرمان" گفت:مشکل کمبود شیرخشک رژیمی کشوری هست. 

وی اظهار کرد: اخیرا کمبود در مورد توزیع و دسترسی به این نوع شیرخشک ها وجود دارد و با توجه به اینکه به این شیرخشک ها یارانه و ارز ترجیحی تعلق می گیرد، اکنون شیرخشک رژیمی در گمرک موجود بوده و ما پیگیر هستیم که به زودی ترخیص شود. 

 رئیس اداره فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و شیر خشک استان کرمان با اشاره به اینکه ما دو نوع شیرخشک داریم افزود: یک نوع شیرخشک معمولی است که تولید و توزیع آن در داخل کشور انجام می‌شود و کمبودی در این نوع شیرخشک وجود ندارد؛ نوع دیگر شیرخشک‌های رژیمی و غذایی ویژه که وارداتی است و امکان دارد به‌دلایلی در توزیع آن وقفه‌ای ایجاد شود که این دلایل شامل تأخیر در ترخیص از گمرک یا نصب برچسب اصالت است. 

وی توضیح داد: ترخیص شیر خشک ها از گمرک طی روزهای گذشته به کندی صورت گرفته، به همین دلیل به مقدار کم در سراسر کشور توزیع شده است. 

رامشک در پایان با بیان اینکه  برخی داروخانه ها غلو می کنند در رابطه با توزیع ماهانه یک شیر گفت: والدین نگران نباشند؛ به زودی که مشکل رفع خواهد شد ومی توانند شیرخشک کودک خود را تهیه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,
,
,
,
, ", راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه