اخبار داغ

فرمانده سپاه کاشمر خبر داد؛

کشف حدود ۳ تن آرد خبازی و ۶۰۰ قرص نان در کاشمر

کشف حدود ۳ تن آرد خبازی  و ۶۰۰ قرص نان در کاشمر
یعقوبیان از کشف حدود ۳ تن آرد خبازی از یک نانوایی و ۶۰۰ قرص نان در یک خودروی سواری در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی یعقوبیان، فرمانده سپاه کاشمر در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: برابر اطلاعات و اخبار واصله مبنی بر دپوی مقادیری آرد خبازی در یک نانوایی  در شهر کاشمر، رسیدگی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: بازرسان قرارگاه شهید امانی کاشمر  در بازرسی از این واحد صنفی حدود 3 تن آرد خبازی را ازمنزل صاحب نانوایی کشف و ضبط کردند.

,

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با بیان به اینکه با توجه وضعیت موجود و جلوگیری از سود جویی افراد، نظارت دقیق بر بازار، بخصوص نانوایی ها در دستور کار بازرسین بسیجی قرار دارد، تصریح کرد: فرد متخلف، آرد را خارج از محل نانوایی و در پارکینگ منزل مسکونی خود نگهداری می کرد و قصد فروش آزاد آن را داشته که این پرونده این فرد به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

,

وی با اشاره به کشف 600 قرص نان هنگام خروج از شهرستان، اذعان کرد: ضمن رصد نانوایی ها و خبر واصله مبنی خروج نان از شهرستان، بازرسان قرارگاه شهید امانی کاشمر تعداد 600 قرص نان را در یک دستگاه اتوبوس  که قصد خروج  نان به شهر مشهد را داشته کشف و ضبط کردند. 

,

یعقوبیان با تاکید بر اینکه اقلام مکشوفه پس از طی مراحل قانونی وارد چرخه توزیع می شود، عنوان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف همچون عرضه آرد خارج از شبکه، تاخیر در ساعات شروع پخت نانوایی ها، گران فروشی، کم فروشی و تقلب، عدم درج قیمت بر روی کالا، عدم صدور فاکتور فروش، فروش اجباری و دیگر موارد می توانند گزارش های خود را به سامانه ١١۴ اطلاعات سپاه اطلاع دهند.

, .,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه