اخبار داغ

سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران عنوان کرد؛

۱۸ پرونده تخلف ناشران تشکیل شد/ فروش صد میلیاردی نمایشگاه کتاب در ۷ روز

۱۸ پرونده تخلف ناشران تشکیل شد/ فروش صد میلیاردی نمایشگاه کتاب در ۷ روز
سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران به ضرورت اصلاح روابط عمومی‌های ناشران کشور به عنوان قلب اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رمضانی در نشست خبری هفتمین روز نمایشگاه تصریح کرد: اصلاح فعالیت روابط عمومی‌های ناشران به دلیل بهسازی خبر‌رسانی و انعکاس عملکرد فعالان این صنعت ضروری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اشاره به حضور دو هزار و 800 ناشر در نمایشگاه کتاب اضافه کرد: عملکرد ناشران روزانه توسط هیئت رسیدگی بررسی می‌شود و بعد از تشکیل 10 پرونده، در جلسه دوم نیز برای 4 ناشر خارجی و 4 ناشر داخلی احکام قطعی صادر شده است.
,
 
,
قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران تخلفات ناشران را عمدتاً فروش کتاب غیر، تخفیف غیر متعارف و استفاده از کارت خوان غیر مجاز برشمرد و گفت: خوشبختانه نمایشگاه به دلیل زیرساخت‌های فراهم شده با استقبال مواجه است و تا پایان روز هفتم، 100 میلیارد تومان کتاب به فروش رسیده است.
,
 
,
به گفته رمضانی تاکنون 200 هزار بسته پستی تحویل شده و 75 هزار بسته نیز به دست مردم رسیده است که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تحویل به موقع بسته‌های پستی با استقرار سه باجه در خود نمایشگاه به سرعت ادامه دارد.
,
 
,
وی تاکید کرد: شماره پاسخگویی نمایشگاه 9100988 به منظور رسیدگی به اشکالات خرید مجازی و رسیدگی به مشکلات احتمالی راه اندازی شده است.
,
 
,
رمضانی در پاسخ به سوالی در خصوص نحوه برخورد با تخفیف 50 درصدی کتاب در برخی غرفه‌ها، اضافه کرد: این موضوع مغایر آیین‌نامه بوده و انتظار می‌رود، ناشران مطابق قوانین رفتار کنند. در عین حال ناظرات سالن‌ها تلاش می‌کنند، با تذکر و گفتگو از انجام تخلف خودداری کنند.
,
 
,
وی به برنامه‌های فرهنگی نمایشگاه اشاره و تاکید کرد: برگزاری 4 نشست در بخش بین‌الملل، 7 برنامه در سرای اهل قلم و برنامه روز سنندج و برنامه پایتخت کتاب به همراه حضور سه وزیر علوم، بهداشت و ارشاد در روز هفتم تجربه شد.
,
 
,
سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران به بخش شتاب‌دهنده‌های نمایشگاه اشاره و تصریح کرد: در این بخش استعدادیابی، اشتغال آفرینی و شناسایی شتاب‌دهنده‌های حوزه کتاب مدنظر است که علاوه بر جلب نظر وزارت ارشاد به دنبال این هستیم که تقاطع‌های کاری این قشر را تسهیل کرده و به فعالیت این مجموعه‌ها شتاب دهیم.
,
در این جلسه مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه کتاب تهران به همکاری تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان با نمایشگاه اشاره کرد و گفت: تمهیدات لازم برای تقویت زیرساخت‌ها در روزهای پایانی هفته پیش بینی شده است.
,
حسین صفری خواستار استفاده شهروندان از حمل و نقل عمومی شد و با تقدیر از همراهی مترو تهران تصریح کرد: تاکنون مترو تهران 300 هزار نفر را به مقصد نمایشگاه رسانده است.
,
وی به آمادگی پارکینگ‌ها برای ارائه خدمات اشاره کرد و گفت: 40 هزار نفر در روز عملکرد ورودی پارکینگ‌های نمایشگاه است.
,
سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم آغاز شده و تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه