اخبار داغ

رئیس اداره صمت رشتخوار خبر داد؛

تشدید بازرسی‌ها از سایر رسته‌های خارج از طرح هدفمندی یارانه‌ها در رشتخوار/ معرفی ۶ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی

تشدید بازرسی‌ها از سایر رسته‌های خارج از طرح هدفمندی یارانه‌ها در رشتخوار/ معرفی ۶ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی
رشتخوار_ پورعباس گفت: در ادامه طرح مردمی سازی یارانه‌‌ها روزانه بازرسی از سایر اقلام کالایی خارج از این طرح در سایر نقاط رشتخوار ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مرتضی پورعباس رئیس اداره صمت رشتخوار در گفت و گو با صبح توس؛ گفت: در ادامه طرح مردمی سازی یارانه‌‌ها روزانه بازرسی از سایر اقلام کالایی خارج از این طرح در سایر نقاط شهرستان رشتخوار ادامه دارد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


وی با تاکید بر اینکه کار رصد و پایش اصناف در رشتخوار مستمرا ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: در همین راستا تاکنون با نظارت کارشناسان بازرسی این نهاد کار رصد، پایش و بازرسی انجام که در این بازرسی برای ۶ واحد متخلف پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید. 

,
,

رئیس اداره صمت به کلیه واحدهای صنفی متذکر شد: با هرگونه افزایش قیمت خودسرانه و غیر منطقی غیر از کالاهای مشمول طرح که قیمت آنها از ستاد تنظیم بازار کشور اعلام شده است و یارانه آنها به حساب مردم واریز گردیده است به شدت برخورد می‌شود و در صورت تکرار پلمپ و نصب پارچه اقدام خواهد شد.

,

وی در ادامه از کلیه شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده تخلفات از جمله: گرانفروشی، عدم درج قیمت، صدور فاکتور، امتناع از عرضه کالا و یا احتکار، انبار های غیرمجاز وتعطیلی خودسرانه (نانوایی ها و مواد غذایی و لبنی) سریعاً گزارشات خود را به سامانه ستاد خبری ۱۲۴ اداره صمت و شماره ۱۱۶  اطلاعات نیروی انتظامی و شماره ۱۱۴ اطلاعات سپاه گزارش دهند.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه