اخبار داغ

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مرکزی:

پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیونی با نرخ ترجیحی ۱۱ درصد به دامدارن استان مرکزی/ پلاک کوبی تنها شرط دریافت دامدار کارت است

پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیونی با نرخ ترجیحی ۱۱ درصد به دامدارن استان مرکزی/ پلاک کوبی تنها شرط دریافت دامدار کارت است
اخوان گفت: در راستای اجرای طرح مردمی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و حمایت از تولیدکنندگان دام و طیور تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی دامدار کارت با نرخ ترجیحی ۱۱ درصد به متقاضیان پرداخت خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا اخوان معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان مرکزی در  گفتگو با دیارآفتاب در خصوص تسهیلات دامدار کارت ویژه دامداران در اجرای طرح مردمی و توزیع عادلانه یارانه‌ها نیز گفت: اعتباری که تحت عنوان دامدار کارت مشخص‌شده قبلاً برای دامداران تا سقف ۵۰ میلیون تومان بود و الآن این تسهیلات برای بخش دام و طیور به ۲۰۰ میلیون تومان با نرخ ترجیحی ۱۱ درصد رسیده است، برای واحدهای بزرگ هم پیش‌بینی تخصیص تسهیلات انجام‌گرفته ولی نرخ کارمزد آن بالاتر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
وی اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند برای دریافت دامدار کارت به سامانه سیتا یا مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند، کسانی هم که قبلاً برای وام ۵۰ میلیون تومانی ثبت‌نام کرده‌اند باید به با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها ثبت‌نام قبلی را لغو و دوباره برای تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ثبت‌نام کنند.
,
 
,
اخوان تصریح کرد: پیش‌تر دامداران برای دریافت تسهیلات نیاز به پروانه بهره‌برداری داشتند که در حال حاضر این شرط را هم لغو شده اما ارائه برگه پلاک‌کوبی دام از سوی متقاضیان الزامی است.
,
 
,
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان مرکزی افزود: دامداران می‌توانند با تسهیلات دامدار کارت از مراکز مورد تأیید جهاد کشاورزی برای خرید نهاده اقدام کنند و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها نیز می توانند مراکزی که علوفه را تأمین می‌کنند به این معاونت معرفی کنند تا با هماهنگی بانک کشاورزی کارتخوان این مراکز برای خرید از طریق دامدار کارت فعال شود.
,
 
,
به گزارش دیارآفتاب؛ استان مرکزی ۳ درصد تولیدات دام و طیور را در سطح کشور به خود اختصاص داده است و در حوزه تمامی تولیدات بخش دام و طیور استان به میزان مازاد بر مصرف محصول تولید می شود، این استان در تولید گوشت مرغ بین ۳۰ تا ۳۵ درصد، در تولید مرغ ۶۰ درصد و در تولید گوشت قرمز ۷۰ درصد تولید مازاد دارد.
,
 
,
به گفته رئیس جهادکشاورزی استان مرکزی درسطح استان ۷۳۲ واحد طیور با ظرفیت ۱۹ میلیون و ۳۵۰ هزار قطعه و ۸۷۲ واحد دامداری صنعتی و ۴۸۱۴ واحد دامداری نیمه صنعتی فعالیت دارند و سالانه ۳۷۴ هزارتن شیر، ۵۴ هزار و ۶۰۰ تن گوشت قرمز، ۷۰ هزارتن گوشت مرغ، ۴۸ هزار و ۴۰۰ تن تخم مرغ در این استان تولید می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه