اخبار داغ

تراکتور صفر - پرسپولیس صفر؛

لیگ برتر فوتبال| حاشیه، جنجال و تنش تبریزی‌ها؛ مانع از اتمام بازی/ با اخراج و درگیری، بازی به پایان نرسید!

لیگ برتر فوتبال| حاشیه، جنجال و تنش تبریزی‌ها؛ مانع از اتمام بازی/ با اخراج و درگیری، بازی به پایان نرسید!
دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و پرسپولیس با نتیجه تساوی بدون گل؛ نیمه‌کاره خاتمه یافت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال تراکتور و رسپولیس طی دیداری در چارچوب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۹ امروز، پنج‌شنبه - ۲۹ اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه یادگار شهر تبریز به مصاف یک‌دیگر رفتند.

,

تراکتور که این روزها کمی از شرایط نابه‌سامان خود فاصله گرفته، در ورزشگاه شهر تبریز میزبان پرشورهایی بود که برای حمایت از تی‌تی‌ها دربرابر سرخ‌پوشان تهرانی راهی استادیوم شده بودند و جو سنگینی را علیه شاگردان یحیی گل‌محمدی به‌پا کردند.

,

پرسپولیسی‌ها که برای قطعی کردن رتبه دومی و کسب عنوان نایب‌قهرمانی پس از استقلال به این پیروزی نیاز مبرمی داشتند، در نیمه نخست چندان موقعیت خاصی را روی دروازه رقیب‌شان پدید نیاوردند اما حواشی بسیاری گریبان‌گیر این نیمه شد و بازی به علت پرتاب اشیا و نور لیزر، بارها متوقف شد.

,

نیمه دوم هم سایه‌افکندن حواشی بر متن بازی مشاهده شد و دو تیم در اکثر دقایق ضمن ارائه یک بازی بی‌کیفیت و نازل، با سیل حواشی از سوی حدود ۴۰ هزار تماشاگر تبریزی مواجه شدند. البته که فحاشی‌ها و اهانت‌ها هم مانند همیشه در استادیوم تبریز رونق داشت.

,

 بر اثر درگیری‌ها محمد مسلمی‌پور از تراکتور و حامد پاکدل از پرسپولیس در اواسط نیمه دوم اخراج شدند که این پایان ماجرا نبود و داور سوت پایان را به صدا درآورد. تا پایان این بازی تماشاگران تراکتور به تناوب اشیایی به داخل زمین پرتاب کردند و بازی را تحت‌الشعاع قرار دادند تا این که در دقیقه ۷۲ داور تیم‌ها را از زمین بازی خارج کرد. هم‌چنین پیش از شروع این دیدار، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس به سختی از بین هواداران تراکتور به جایگاه ویژه رفت.

,

تراکتور صفر
گل: -

, تراکتور صفر, تراکتور صفر,
,

پرسپولیس صفر
گل: -

, پرسپولیس صفر,
,
ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، تیاگو فریرا، عبدالله ناصری، عبدالله حسینی، محمد آقاجان‌پور، محمد مسلمی‌پور، مهدی کیانی، شاهین ثاقبی، سامان نریمان‌جهان، پیمان بابایی و محمد عبا‌س‌زاده.
,
ترکیب پرسپولیس: حامد لک، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، رامین رضاییان، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، امید عالیشاه، حامد پاکدل و شرزود تمیروف.
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه