اخبار داغ

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان زنجان:

۲۶۲ هیات مذهبی شهرستان زنجان در سامانه طوبی ثبت شده است/ انتخابات شورای هیئات مذهبی زنجان فردا برگزار می‌شود

۲۶۲ هیات مذهبی شهرستان زنجان در سامانه طوبی ثبت شده است/ انتخابات شورای هیئات مذهبی زنجان فردا برگزار می‌شود
رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان زنجان گفت: ۲۶۲ هیات مذهبی شهرستان زنجان در سامانه طوبی ثبت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر شامی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی شهرستان زنجان همزمان با سراسر استان، فردا (جمعه 30 اردیبهشت) برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه این انتخابات از ساعت 8 تا 14 فردا برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: انتخابات شورای هیئات مذهبی شهرستان زنجان در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.

,

شامی افزود: 20 نفر برای این انتخابات کاندیدا (داوطلب) شده‌اند که 7 نفر از بین آن‌ها به ترتیب بیشترین آرای کسب‌شده به عنوان اعضای شورای هیئات مذهبی شهرستان زنجان انتخاب می‌شوند.

,

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان زنجان گفت: فقط مسئولین هیئات مذهبی که در سامانه طوبی ثبت شده می‌توانند در ششمین دوره انتخابات شورای هیائت مذهبی شرکت کنند.

,

وی با بیان اینکه اعضای منتخب بعد از پایان انتخابات با رای‌گیری در بین خودشان اقدام به انتخاب رئیس، نایب‌رئیس، دبیر و منشی می‌کنند، اظهار داشت: با مشخص شدن رئیس شورای هیائت مذهبی تمام شهرستان‌ها در آینده، رئیس شورای هیائت مذهبی استان نیز از بین آن‌ها انتخاب خواهد شد.

,

شامی با بیان اینکه 262 هیات مذهبی شهرستان زنجان در سامانه طوبی ثبت شده است، خاطرنشان کرد: متقاضیان برای ثبت هیات جدید می‌توانند با مراجعه به اداره کل تبلیغات اسلامی و دریافت و تکمیل دفترچه مربوطه، اقدام به ثبت هیات با مدارک و مستندات در سامانه طوبی کنند.

,

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان زنجان در خصوص برگزاری برنامه‌های هفتگی هیئات مذهبی در شرایط کنونی به لحاظ بیماری کرونا گفت: ممنوعیتی برای فعالیت و برگزاری برنامه هفتگی هیات‌ها وجود ندارد و برنامه عزاداری هیات‌ها طبق مصوبات ستاد ملی کرونا و پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت و بر اساس رنگ‌بندی شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه