اخبار داغ

کشف محموله کالای قاچاق در طرقبه شاندیز:

کشف محموله ۱۵ تنی کنجاله سویا به مقصد باخرز در طرقبه شاندیز

کشف محموله ۱۵ تنی کنجاله سویا به مقصد باخرز در طرقبه شاندیز
مدیر جهاد کشاورزی طرقبه شاندیز گفت: یک محموله به وزن ۱۵ تن کنجاله سویا که قرار بود به شهرستان باخرز برسد در طول مسیر تغییر حرکت داده و در یک واحد مرغداری در طرقبه شاندیز تخلیه شده است که با همکاری اداره بهبود تولیدات دام و طیور طرقبه شاندیز کشف و توقیف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی  راه دانا و به نقل از صبح توس: امیر دوستداری، در گفت و گو با خبرنگار صبح توس در تشریح این خبر بیان کرد: یک محموله کنجاله سویا که از محل انبار شرکت پشتیبانی امور دام خراسان رضوی  توسط یک کمپرسی به وزن ۱۵  تن و ۶۰۰ کیلوگرم  به مقصد یک مرغداری واقع در نصرت آباد شهرستان باخرز در حرکت بود در طول مسیر حرکت به سمت طرقبه شاندیز تغییر مسیر داده است و به تخلیه محموله در یک واحد مرغداری تخمگذار واقع در یکی از روستاهای شهرستان طرقبه شاندیز اقدام کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی , صبح توس,
 
,
 
, ,
 
,
 
,
وی تصریح کرد: پس از اطلاع از این موضوع رئیس اداره بهبود تولیدات دام و طیور ‌طرقبه شاندیز به اتفاق همکاران مدیریت جهادکشاورزی شهرستان، به محل مورد نظر عزیمت کردند که  اقدام به تنظیم صورت جلسه، توقیف محموله و تحویل پرسنل مرغداری شد.
,
 
,
 
,
مدیرجهاد کشاورزی طرقبه شاندیز گفت: با توجه به تبصره ۴ ماده ۱۸  قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، این اقدام توزیع خارج از شبکه  محسوب شده و مقرر شد پس از تعیین تکلیف نهایی توسط اداره تعزیرات حکومتی اقدامات لازم انجام شود.
,
 
,
, ,

انتهای پیام/4008

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه