اخبار داغ

معاون استاندار زنجان:

جهاد تبیین در تمام برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد زنجان مورد توجه قرار گیرد/ تاکید بر مردمی بودن مراسم ارتحال امام راحل

جهاد تبیین در تمام برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد زنجان مورد توجه قرار گیرد/ تاکید بر مردمی بودن مراسم ارتحال امام راحل
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه جهاد تبیین، نکته‌ای است که در تمام برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد باید در نظر بگیریم، گفت: در شرایط ویژه‌ای به سر می‌بریم و رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان دیده‌بان و راهبر اصلی نظام، جهاد تبیین را مطالبه کرده‌اند لذا وظیفه داریم در تمام برنامه‌ها به این امر توجه داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; ابوالفضل رفیعی، ظهر امروز (پنج‌شنبه 29 اردیبهشت) در جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد در استان زنجان اظهار داشت: این ایام، فرصتی برای تبیین مجموعه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای پرچم اسلام در سراسر جهان است که هدف و آرمان امام راحل نیز تحقق همین موضوع بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اقداماتی که در ایام سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) باید انجام شود، خاطرنشان کرد: بخشی از اقدامات شامل پروژه عظیم و مهم اعزام کاروان عزاداری و زیارتی به مرقد مطهر امام راحل است که برنامه‌ریزی‌های لازم در صورت سهمیه ابلاغی انجام خواهد شد.

,

رفیعی با بیان اینکه بخش بعدی، مجموعه برنامه‌هایی است که در سطح استان برگزار خواهد شد، افزود: این مراسم و برنامه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های مختلف و با تاکید بر جنبه مردمی بودن باید برگزار شود تا زمینه‌ای برای حضور عاشقان، علاقه‌مندان و دلباختگان در این مراسم فراهم شود.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر فضاسازی شهرها متناسب با ایام با توجه به تقارن دهه کرامت با سالروز 14 و 15 خرداد گفت: در روزهای 14 و 15 خرداد که ایام عزاداری است، شاهد تغییراتی در فضاسازی شهرها بوده و سپس دوباره فضای شهرها به حالت قبل برمی‌گردد تا به استقبال سالروز ولادت باسعادت حضرت امام رضا(ع) برویم.

,

وی با بیان اینکه جهاد تبیین، نکته‌ای است که در تمام اقدامات باید در نظر بگیریم، اظهار داشت: در شرایط ویژه‌ای به سر می‌بریم و رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان دیده‌بان و راهبر اصلی نظام، جهاد تبیین را مطالبه کرده‌اند لذا وظیفه داریم در تمام برنامه‌ها به این امر توجه داشته باشیم.

,

رفیعی خاطرنشان کرد: در برگزاری برنامه‌ها باید به ابعاد مختلف شخصیتی، آرمان‌ها و وصیت‌نامه سیاسی- الهی امام راحل و همچنین بیانیه گام دوم انقلاب پرداخته شود تا ضمن تنویر افکار و اذهان عمومی، نسل‌های نوجوان و جوان نیز با ابعاد مختلف شخصیتی ایشان آشنا شوند.

,

وی تصریح کرد: هرچه بتوانیم ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) و اصول و آرمان‌های انقلاب را مطرح کنیم، میزان و درجه عشق و ارادت مردم به‌ویژه نسل جوان و نوجوان به ایشان بیشتر خواهد شد ضمن اینکه شیطنت‌های دشمنان و بدخواهان نظام را هم خنثی می‌کند.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه از این فرصت باید برای تبیین ارزش‌ها و داشته‌هایمان به خوبی استفاده کنیم، گفت: ابعاد مختلف شخصیتی و تاثیرگذاری امام راحل فقط محدود به داخل کشور نیست بلکه به خارج از مرزها نیز ارتباط دارد.

,

وی با بیان اینکه ما میراث‌دار بنایی هستیم که امام راحل نهاده است، ابراز کرد: در طی این مسیر باید از آرمان‌های امام راحل به خوبی استفاده کنیم که لازمه‌اش شناخت و پافشاری است تا بتوانیم از گردنه‌های سختی که دشمن ایجاد کرده، عبور کنیم و به تمدن‌سازی نوین اسلامیِ مورد اشاره رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب برسیم.

,

این مسئول با بیان اینکه مردمی بودن برنامه‌ها مورد تاکید است، افزود: اجرای هماهنگ سرود «سلام فرمانده» اقدام خوبی است که به‌صورت یک برنامه باشکوه و با حضور دهه نودی‌ها و نوجوانان علاقه‌مند می‌تواند در این ایام برگزار شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه