اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

نگاه عزتمندانه به خانواده‌های شهدا و جانبازان در دستگاه‌ها پر رنگ شود

نگاه عزتمندانه به خانواده‌های شهدا و جانبازان در دستگاه‌ها پر رنگ شود
سعید کهنسال گفت: نگاه عزتمندانه به خانواده‌های شهدا و جانبازان باید در دستگاه ها پر رنگ شود تا یک رضایتمندی و امید و نشاط ایجاد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سعید کهنسال عصر امروز در نشست هم اندیشی با دبیران تشکل های شاهد و ایثارگر استان که در موسسه فرهنگی ورزشی ایثار در ساری برگزار شد با بیان اینکه تشکل های شاهد و ایثارگر مشاورین امین بنیاد برای حل مشکل خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به حساب می آیند خاطرنشان کرد: شما عزیزان افرادی نیک اندیش و خوش فکر از جامعه ایثارگری هستید لذا با نگاه مطالبه گری و حس مسئولیت پذیری و با استفاده از تمام ظرفیت ها وارد میدان شده و در جهت رفع مشکلات ایثارگران به بنیاد کمک کنید.

کهنسال استفاده از ظرفیت های تشکل های شاهد و ایثارگر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت،  بهره مندی از توانمندی این عزیزان  برای توانمندسازی و غنابخشیدن به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی، تبیین جایگاه تشکل ها و سازمان های مردم نهاد، هدایت و تشویق تشکل ها برای اخذ مجوز را از اهداف این نشست دانست و اظهار کرد: تشکل های شاهد و ایثارگر پل ارتباطی بین جامعه معزز ایثارگری با دستگاه ها و ایثارگران  محسوب می شوند.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مد ظله العالی بر جهاد تبیین اذعان داشت: خوب خدمت کردن زمانی محقق می گردد که با انقلابی و جهادی کار کردن در تمام عرصه ها همراه باشد و این مهم در بنیاد در سایه ایثار اجتماعی دست یافتنی تر خواهد شد.مدیر کل بنیاد مازندران تصریح کرد: در بحث تکریم و تجلیل برای ما که در بنیاد کار می کنیم بعنوان یک ارزش و مولد سرمایه های اجتماعی محسوب می شود.

کهنسال اظهار کرد: اگر امروز نتوانیم ارزش های ایثار و شهادت را در جامعه خوب پیاده کنیم و به دعای نیمه های شب مادران شهدا و جانبازان روی ویلچر نشسته توجه نکنیم عاقبت به خیر نخواهیم شد.

این مسئول اضافه کرد: هر فردی که برای حفظ ارزش های نظام، انقلاب و اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت آبرو و حیثیت خود را به خطر بیاندازد اجر شهید را دارد و امروز ما باید وارث این فرهنگ غنی در جامعه باشیم و باید نسبت به این ارزشها تعهد ایجاد کنیم تا به کمال واقعی برسیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه شهدا و ایثارگران در شرایط سخت و دشوار، برای ما امنیت ایجاد کردند گفت: تمامی شهدا به عهد و پیمان خود وفادار بودند لذا باید راهشان را ادامه دهیم چرا که این شهدا بودند که ما را به مسیر درست هدایت کردند.

کهنسال در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع قوانین مغفول و معطل مانده در ادارات شامل یک درصد بودجه فرهنگی دستگاهها در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت،جذب فرزندان شاهد و ایثارگر، تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر، ساماندهی گلزار شهدا، استفاده ایثارگران از اماکن ورزشی و گردشگری و ... اشاره کرد و افزود: تاکنون ۱۲ تفاهم نامه با دستگاهها و نهادها امضاء کردیم و نگاه ما این است با استفاده از ظرفیت هایی که در استان وجود دارد در قالب برنامه های عملیاتی بنیاد آورده شود تا باری از مشکلات ایثارگران برداشته شود.

کهنسال اظهار کرد: نگاه عزتمندانه باید در دستگاه ها پر رنگ شود تا یک رضایتمندی و امید و نشاط در میان خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان ایجاد شود.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران از رزمایش بزرگ دیدار با ایثارگران استان خبر داد و گفت:طرح تکریم با ایثارگران با محوریت بنیاد و سپاه پاسداران در استان اتفاق خواهد افتاد و در این رابطه حضور دستگاههای اجرایی بیش از پیش باید پر رنگ باشد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه