اخبار داغ

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمانشاه خبرداد؛

ممنوعیت پیش ثبت نام دانش آموزان/ دریافت هر گونه وجه نقد در مدارس غیر قانونی است

ممنوعیت پیش ثبت نام دانش آموزان/ دریافت هر گونه وجه نقد در مدارس غیر قانونی است
بهمن نریمانی دریافت هر گونه وجه نقد توسط مدارس را غیر قانونی دانست و گفت: دانش آموزان مدارس دولتی مجبور نیستند مبلغی برای ثبت نام بپردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن نریمانی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، در خصوص ثبت نام‌ها برای سال تحصیلی جدید اظهار داشت: در حال حاضر دستورالعمل ثبت نام ابلاغ نشده است اما بر اساس سنوات گذشته از اوایل خرداد ثبت نام دانش آموزان اول ابتدایی آغاز می شود.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: ثبت نام دانش آموزان اول ابتدایی نیازمند سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی است.

وی پیش ثبت نام دانش آموزان را تحت هر عنوانی ممنوع اعلام کرد و بیان داشت: این مورد را به مدیران مدارس نیز اعلام کردیم که هرگونه پیش ثبت نام دانش آموزان تا قبل از اعلام رسمی آغاز ثبت‌نام ممنوع است و کسانی که تخلف کنند بازرسی با آنها شدیدا برخورد خواهد کرد.

نریمانی از والدین خواست تا دغدغه ثبت نام فرزندانشان را نداشته باشند و گفت: این اطمینان را به خانواده می دهیم که هیچ دانش آموزی از ثبت نام عقب نخواهند ماند کما اینکه در سنوات گذشته دانش آموز محروم از ثبت نام نداشتیم.

وی ادامه داد: والدین همچنین شعاع بندی براساس محدوده جغرافیایی را رعایت کنند و اسرار به ثبت نام فرزندانشان در محدوده دورتری را نداشته باشند چرا که این کار هم از نظر عاطفی به نفع دانش آموزان است و هم از نظر ترافیک شهری می تواند موثر باشد.

نریمانی دریافت هر گونه وجه نقد توسط مدارس را غیر قانونی دانست و خاطر نشان کرد: دانش آموزان مدارس دولتی مجبور نیستند مبلغی برای ثبت نام بپردازند و فقط هزینه بیمه حوادث و کتاب را می پردازند.

وی گفت: والدین می توانند هر گونه تخلف را از طریق سایت  (https://shekayat.medu.ir) یا به صورت مراجعه حضوری یا تلفنی به اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش استان اطلاع دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه