اخبار داغ

تیم دوم را به بازی‌های هم‌بستگی اسلامی می‌فرستیم؛

عطایی: ثبات از دلایل موفقیت والیبال ایران بوده، حواس دولت به ما باشد/ از همه بازیکنان باکیفیت در تیم ملی استفاده می‌کنیم

عطایی: ثبات از دلایل موفقیت والیبال ایران بوده، حواس دولت به ما باشد/ از همه بازیکنان باکیفیت در تیم ملی استفاده می‌کنیم
سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: ثبات مدیریت در ۳۰ سال اخیر یکی از عوامل موفقیت والیبال ما بوده و امیدوارم سیستم دولت و وزارت ورزش حواس‌شان به والیبال باشد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در حاشیه دیدار نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های والیبال آسیا اظهار داشت: روزهای سختی را گذراندیم و الان در آماده سازی هستیم. خوشبختانه تیم روند خوبی دارد. فردا عبادی‌پور می‌آید و با حضور توتولو ترکیب کامل را برای لیگ ملت‌ها خواهیم داشت؛ البته قبل از مسابقات دو بازی تدارکاتی خوب برابر صربستان داریم که امیدوارم به اهداف مد نظر برسیم و آماده لیگ ملت‌ها شویم.

,
او در مورد تعویق بازی‌های آسیایی بیان داشت: این تعویق خللی در روند آماده‌سازی تیم ما وارد نمی‌کند اما از یک بعد برای‌مان خوشحال کننده بود چون چند بازیکن مصدوم داریم و ممکن بود در آن بازی‌ها در اوج آمادگی نباشد. این فرصت و تعویق باعث می‌شود به آمادگی برسند و با تیمی قدرتمند در بازی‌های آسیایی شرکت کنیم.
,
 
,
عطایی پیرامون بازنشستگی رئیس فدراسیون والیبال عنوان داشت: ثبات مدیریت در ۳۰ سال اخیر یکی از عوامل موفقیت والیبال ما بود و کمک کرد والیبال ما از رنکینگ ۲۸ به جایگاه ۱۰ جهان برسد. فکر می‌کنم عملکرد مرحوم یزدانی خرم و آقای داورزنی در این دوره ۳۰ ساله اثرگذار بود. امیدوارم وزارت ورزش و دولت نسبت به این موضوع با دقت بیش‌تری عمل کنند.
,
 
,
وی همچنین تاکید داشت: حضور داورزنی به دلیل تجربه‌اش می‌تواند به ما کمک کند. ما در ۲، ۳ سال آینده مسابقات بسیار معتبری چون المپیک داریم و شاید تغییرات روند حرکت ما را کند یا دچار خلل کند. امیدوارم سیستم دولت و وزارت ورزش حواس‌شان به والیبال باشد و تصمیمی بگیرند که نتیجه‌اش موفقیت والیبال باشد.
,
 
,
سرمربی تیم ملی والیبال درباره اعزام تیم دوم ایران به بازی‌های کشورهای اسلامی تصریح داشت: بعد از مسابقات باشگاه‌های آسیا تعدادی بازیکن دعوت می‌شوند و در دو گروه تمرین می‌کنیم. فعالیت تیم ب از یک‌شنبه شروع می‌شود و قطعا یک تیم با ترکیب کامل به لیگ ملت‌ها می‌رود و تیم دوم هم عازم کشورهای اسلامی می‌شود البته تیمی هم که به کشورهای اسلامی می‌رود، باکیفیت است و سعی می‌کنیم در آن مسابقات هم از والیبال ایران دفاع کنیم.
,
 
,
او بااشاره به شرایط مصدومیت برخی بازیکنان نیز خاطرنشان ساخت: مصدوم‌ها روند درمان خود را طی می‌کنند. بر اساس نظر دکتر احساسم این است که مجرد به هفته آخر لیگ ملت‌ها برسد اما میثم صالحی به قهرمانی جهان می‌رسد.
,
 
,
عطایی نهایتاً در رابطه با استفاده از بازیکنان باتجربه گفت: همه بازیکنان باکیفیت مد نظرمان هستند و قطعا در مسابقات مختلف از آن‌ها استفاده می‌کنیم. بازیکنان باتجربه نباید فرسوده شوند بلکه باید در معتبرترین مسابقات مثل قهرمانی جهان، انتخابی المپیک و المپیک از آن‌ها استفاده کنیم‌. امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که تمام نیروهای خوب ما در قهرمانی جهان کنار تیم باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه