اخبار داغ

سانتوری با شکست یزدی ها فینالیست شد

والیبال باشگاه‌های آسیا| آوار موزرسکی روی سر شهداب؛ نابودگر فینال تمام ایرانی را نابود کرد/ موزرسکی امتیازآورترین بازیکن دیدار

والیبال باشگاه‌های آسیا| آوار موزرسکی روی سر شهداب؛ نابودگر فینال تمام ایرانی را نابود کرد/ موزرسکی امتیازآورترین بازیکن دیدار
تیم والیبال مقاومت شهداب با پذیرش شکست برابر سانتوری ژاپن از راه‌یابی به دیدار نهایی بیست‌ودومین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا بازماند تا نماینده ژاپن حریف پیکان شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا 2022 امروز (پنج‌شنبه ۲9 اردیبهشت) با دیدار دو تیم مقاومت شهداب و سانتوری ژاپن در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تیم مقاومت شهداب این دیدار را با ترکیب شهروز همایونفرمنش، رضا عابدینی، امین اسماعیل‌نژاد، ژاورونوک دونوان، سیمون روبرتلندی و مهدی مهدوی شروع کرد.

,

شاگردان علیرضا طلوع کیان در تیم شهداب در ست نخست این مسابقه 25 بر 22 به پیروزی رسیدند، اما در 3 ست بعدی با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 20 و 25 بر 21 نتیجه را به حریف واگذار کردند تا از راه‌یابی به دیدار نهایی بازبمانند.

,

موسی سلیم عزیز از عراق و تانپتپول سوکسود از تایلند به ترتیب به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

,

فردا (جمعه 30 اردیبهشت) آخرین روز مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا با 4 دیدار پیگیری و با معرفی تیم‌های اول تا هشتم به پایان می‌رسد.

,

تیم‌های پیکان و سانتوری از ساعت 18 و 30 دقیقه برای کسب جام قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. همچنین تیم‌های شهداب و تاراز در دیدار رده‌بندی که از ساعت 15 و 30 دقیقه شروع می‌شود، به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

,

 

,

*موزرسکی امتیازآورترین بازیکن دیدار شد

, *موزرسکی امتیازآورترین بازیکن دیدار شد,

دیمتری موزیرسکی عنوان امتیازآورترین بازیکن مسابقه مقاومت شهداب یزد و سانتوری ژاپن در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات باشگاه های آسیا را از آن خود کرد.

,

دیمتری موزیرسکی با کسب 29 پوئن عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد و در تیم شهداب نیز امین اسماعیل‌نژاد با 17. امتیاز، بهترین بازیکن شد.

,

تیم شهداب در مجموع ست‌های این مسابقه 88 امتیاز کسب کرد که به ترتیب 47 پوئن در حمله، 9 امتیاز در دفاع، 5 پوئن سرویس و 27 امتیاز از اشتباهات بازیکنان نماینده ژاپن بود.

,

سانتوری نیز در این مسابقه در مجموع 97 امتیاز کسب کرد که شامل 54 امتیاز حمله، 5 دفاع، 6 پوئن سرویس و 32 امتیاز از اشتباهات بازیکنان شهداب بود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه