اخبار داغ

مربی و بازیکنان شهداب چه گفتند؟

طلوع‌کیان: حتی یک بار هم موزرسکی را متوقف نکردیم؛ توپ در زمین سانتوری نمی‌خوابید/ مهدوی: شکست مقابل سانتوری از ست دوم شروع شد

طلوع‌کیان: حتی یک بار هم موزرسکی را متوقف نکردیم؛ توپ در زمین سانتوری نمی‌خوابید/ مهدوی: شکست مقابل سانتوری از ست دوم شروع شد
مربی و بازیکنان شهداب بعد از شکست مقابل سانتوری در نیمه نهایی والیبال باشگاه های آسیا صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، علیرضا طلوع‌کیان سرمربی تیم مقاومت شهداب در نشست خبری بعد از بازی تیمش با سانتوری اظهار کرد: من تمام تلاشم را کردم که به مجموعه تیم این را القا کنم که نیمه نهایی مهم‌تر از فینال است اما همه به فکر فینال بودند. شاید ضعف من بوده که نتوانستم این موضوع را برای بازیکنان جا بندازم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: ست اول را بردیم و اگر ست دوم را هم می‌بردیم، نتیجه چیز دیگری می‌شد. میانگین قدی ما از تیم ژاپن بالاتر بود و نباید در این دیدار مشکل حمله داشته باشیم اما در این زمینه خوب عمل نکردیم و توپ در زمین حریف نمی‌خوابید. تیم ژاپن تاکتیکی‌تر و منظم‌تر بازی کرد و حقش پیروزی بود.

,

سرمربی تیم مقاومت شهداب با بیان این‌که در مسابقه با سانتوری حتی موزرسکی را یک بار هم متوقف نکردیم، گفت: این بازیکن سه اشتباه خودش داشت و باقی توپ‌هایش همه به نتیجه رسید.

,

طلوع‌کیان ضمن تبریک به تیم ژاپن به دلیل بازی خوبش مقابل شهداب درباره شایعاتی که پیرامون اختلافش با باشگاه مطرح شده، گفت: فردا بعد از بازی پاسخ این سئوال را می‌دهم.

,

وی در پاسخ به این پرسش که بازیکنان خارجی تیم شهداب چرا انتظارات را برآورده نکردند، گفت: این بازیکنان قابل قبول هستند و هر کدام شرح وظایفی دارند. 70 درصد توپ‌های سیمون در زمین حریف خوابید اما در ست آخر سیمون را از زمین بیرون آوردم چون توپی به او نمی رسید که بخواهد آن را به زمین ژاپن بفرستد. به جای او دو بلندزن گذاشتیم اما این ترفند هم کمک نکرد. شاید دید جامعه این است که یکی از راه برسد که تمامی گره‌ها را باز کند اما در ورزش به این شکل نیست. شاید بازیکنان خارجی در این بازی نوساناتی داشتند و نسبت به بازی های قبل خوب نبودند اما این درباره تمام بازیکنان تیم صادق بود و به همین دلیل نتیجه را واگذار کردیم.

,

 

,

*مهدوی: شکست مقابل سانتوری از ست دوم شروع شد

, *مهدوی: شکست مقابل سانتوری از ست دوم شروع شد,

مهدی مهدوی کاپیتان تیم مقاومت شهداب یزد پس از شکست برابر نماینده ژاپن با بیان این‌که نقطه عطف این رقابت ست دوم بود از جایی که باید بازی را دست می گرفتیم، گفت: اما متاسفانه نتوانستیم به بازی برگردیم و در اجرای برنامه های کادر فنی ناموفق بودیم.

,

مهدوی در نشست خبری پس از بازی تیمش با سانتوری ضمن تبریک به این تیم اظهار کرد: ژاپن بهتر از شهداب بازی کرد. با برنامه‌تر بود و بازی را به نفع خود تمام کرد. نقطه عطف این رقابت ست دوم بود اما نتوانستیم به بازی برگردیم و در اجرای برنامه های کادر فنی ناموفق بودیم.

,

وی ضمن تقدیر از زحمات مربی و هم تیمی‌هایش افزود: بازی فردا بسیار دشوار است و امیدوارم در این دیدار با تاراز بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم برای تیم شهداب که اولین حضورش دراین دوره از رقابت‌هاست جایگاه سوم را به دست آوریم.

,

کاپیتان تیم شهداب در پاسخ به این پرسش که چرا بازی سیمون با دیگر بازیکنان هماهنگ نبود، تصریح کرد: این نظر شماست. به نظر من انتخاب بازیکنان از طرف کادر فنی عالی بود و باخت امروز یک اتفاق بود. تا امروز از تیم ژاپن بهتر بازی کردیم اما در این بازی از ست دوم بازی از دست رفت و اگر این اتفاق رخ نمی داد پیروز میدان بودیم به هر حال گاهی با وجود تلاش نتیجه دلخواه به دست نمی‌آید.

,

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا فشارهای ناشی از انتظار برای قهرمان شدن تیم باعث این شکست شد، خاطرنشان کرد: بازیکنان باتجربه ای داشتیم و فشاری روی تیم نبود. در هر مسابقه تنها به رقابتی که آن روز داشتیم فکر می‌کردیم و به فکر پایان تورنمنت نبودیم. خاصیت ورزش همین است که برد و باخت دارد و گاهی نتیجه ای که می خواهیم نمی گیریم امیدوارم از این تجربه برای بازی بعد و تورنمنت‌های بعدی استفاده کنیم.

,

 

,

*همایونفرمنش: از ست دوم بازی سخت شد

, *همایونفرمنش: از ست دوم بازی سخت شد,

شهروز همایونفرمنش دریافت کننده قدرتی تیم مقاومت شهداب یزد ضمن تاکید بر بازی سخت امروز این تیم برابر سانتوری ژاپن اظهار داشت: امیدوارم در رقابت فردا (30 اردیبهشت) جایگاه سوم رقابت‌های باشگاه‌های آسیا را از آن خود کنیم.

,

همایونفرمنش با حضور در نشست خبری بعد از بازی مقاومت شهداب یزد و نماینده ژاپن گفت: همان طور که دیدید بازی حساسی بود و تیم ژاپن از بازیکنان خارجی قدرتمندی برخودار بود و تیمی قوی داشت.

,

وی افزود: آن‌ها تمامی تاکتیک‌های شهداب را خنثی کردند و از ست دوم که نتیجه را واگذار کردیم، بازی سخت شد. اولین باخت خود را در این تورنمت تجربه کردیم و بازی را به تیم ژاپن واگذار کردیم.

,

بازیکن شماره 10 تیم شهداب در پایان خاطر نشان کرد: فردا برای جایگاه سومی و چهارمی مسابقه می‌دهیم و امیدوارم که بتوانیم جایگاه سومی این رقابت‌ها را از آن خود کنیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه