اخبار داغ

بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقات تبریز؛

سنگ‌اندازی‌ها از بدو زمان ورود پرسپولیس به ورزشگاه آغاز شد؛ مصدومیت گل محمدی/ حبس سرخ ها در ورزشگاه!

سنگ‌اندازی‌ها از بدو زمان ورود پرسپولیس به ورزشگاه آغاز شد؛ مصدومیت گل محمدی/ حبس سرخ ها در ورزشگاه!
باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقات تبریز بیانیه ای را منتشر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقات تبریزبیانیه ای را منتشر کرد و اتفاقات ورزشگاه را نه منحصر به یک صحنه بلکه از بدو ورود این تیم به ورزشگاه دانست. در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده است: سنگ‌اندازی‌ها از همان زمان ورود پرسپولیس به ورزشگاه شروع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در حالی که یحیی گل‌محمدی به همراه دستیارش عسگری مشغول بازدید زمین و کیفیت چمن بودند به سمت آنها سنگ پرتاب شد که به پهلوی عسکری برخورد کرد.

,

با شروع گرم کردن بازیکنان، فحاشی و پرتاب سنگ به سمت بازیکنان ادامه پیدا کرد و نمایندگان پرسپولیس به ناظر بازی تذکر دادند که بازیکنان تیم با شروع بازی در این شرایط امنیت ندارند.

,

پیش از آغاز بازی گل‌محمدی با توجه به محرومیت از حضور روی نیمکت، قصد داشت به جایگاه ویژه برود که همانطور که از ویدئوها و عکس‌ها مشخص است اینگونه با پرتاب اشیا و سنگ و آجر از سوی هواداران میزبان بدرقه شد! آن هم در شرایطی که نیروی انتظامی او را مشایعت می‌کرد.

,

در حالی که ۴۰ دقیقه از پایان بازی گذشته بود، نیروهای امنیتی سعی کردند یحیی گل‌محمدی را از جایگاه ویژه با اسکورت و حمایت خود به رختکن بیاورند اما باز هم به سمت آنها اشیا و سنگ پرتاب شد به طوری که یک سنگ به دست گل‌محمدی و یک سنگ هم به شکم او برخورد کرد و سرمربی پرسپولیس مصدوم به رختکن بازگشت.

,

 

,

به گزارش دانا؛ اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ها پس از پایان بازی نیز در ورزشگاه باقی مانده و امکان خروج نداشتند. پرسپولیسی ها بعد از حدود دو ساعت از اعلام نیمه تمام ماندن بازی، هنوز در رختکن ورزشگاه یادگار امام حضور داشتند.

,

پرسپولیسی‌ها منتظر بودند تا با متفرق شدن جمعیت و هواداران تبریزی از اطراف ورزشگاه و اتوبان منتهی به ورزشگاه شرایط برای خروج از ورزشگاه مهیا شود تا بتوانند ورزشگاه یادگار امام تبریز را به سمت فرودگاه ترک کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه