اخبار داغ

سرمربی و مربی آلومینیوم چه گفتند؟!

رحمتی: دلیل این همه گرانی و مشکل اقتصادی در کشور چیست؟/ فاضلی: استقلال مقابل ما ۱۰ دقیقه بازی کرد!

رحمتی: دلیل این همه گرانی و مشکل اقتصادی در کشور چیست؟/ فاضلی: استقلال مقابل ما ۱۰ دقیقه بازی کرد!
سرمربی و مربی تیم فوتبال آلومینیوم پس از تساوی برابر استقلال در نشست خبری به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مهدی رحمتی بعد از تساوی بدون گل آلومینیوم برابر استقلال در ورزشگاه آزادی گفت: جا دارد یک بار دیگر قهرمانی استقلال را تبریک بگویم و این صحنه‌ها را که در ورزشگاه با حضور تماشاگران می‌بینم لذت می‌برم آن هم در این شرایط بد اقتصادی که قابل توجیه نیست. مگر در مملکت ما چه خبر است که این همه گرانی شده است؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: تیم من امروز یک‌ بار دیگر شخصیت خودش را نشان داد. امروز چهار بازیکن‌مان را نداشتیم اما کسانی که در زمین بودند از جان‌شان مایه گذاشتند.
,
 
,
سرمربی آلومینیوم اراک در مورد اینکه تیمش پیش از بازی تونل قهرمانی برای استقلال زد، گفت: با توجه به اتفاقاتی که رخ داد و به فینال جام حذفی رسیدیم، شخصیتی برای تیم درست شده است، باشگاه هفته پیش از منصوریان تقدیر کرد که فصل گذشته در این تیم بوده و ما هم امروز آمدیم که اخلاق جدیدی را باب کنیم و فقط دنبال فحش و دعوا نباشیم. مردم باید لذت ببرند. همین که امروز اول بازی مردم خوشحال شدند جای شکرش باقی است. با این مردم سالیان سال زندگی کردم. تونل قهرمانی را اول بازی می‌زنیم ولی با شرافت تا دقیقه آخر در زمین می‌جنگیم.
,
 
,
همچنین وحید فاضلی پس از تساوی بدون گل استقلال و آلومینیوم اراک در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: درگذشت علی‌دادی از پیشکستوتان فوتبال اراک را به همه تسلیت می‌گویم. همه دیدید که بازیکنان ما با چه کیفیت خوبی فوتبال بازی کرد. ما ۴ بازی مهم و تاثیرگذار خود را نداشتیم، اما بازی خوبی مقابل تیم قهرمان ارائه کردیم.
,
 
,
وی ادامه داد: نفرات جایگزین ما بازیکنان باکیفیتی هستند، اما در بازی‌های اخیر به هارمونی خوبی رسیده بودیم که عدم حضور برخی از بازیکنان کمی به ما ضربه زد. درود می‌فرستم به شرف بازیکنان آلومینیوم که خوب بازی کردند. حتی توانستیم توپ به تیر دروازه استقلال بزنیم.
,
 
,
مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: به جز ۱۰ دقیقه پایانی که می‌توانیم بگوییم استقلال بهتر بود آن هم به واسطه فشار تماشاگران بود رد سایر دقایق بازی پایاپایی ارائه کردیم و برای لحظاتی هم از نظر مالکیت بهتر از حریف بودیم. بین دو نیمه آنها سه تعویض کردند که این نشان می‌دهد که ما عملکرد خوبی داشتیم. بازهم قهرمانی را به استقلال تبریک می‌گویم. آنها فوتبال با کیفیتی ارائه می‌کنند.
,
 
,
فاضلی افزود: بازهم از بازیکنان آلومینیوم تشکر می‌کنم که روبروی این تیم استقلال بازی خوبی از خود نشان دادند. به سینا حاتمی و سجاد آقایی هم بازی دادیم؛ امروز فقط کمی هارمونی ما دچار مشکل شده بود که دلیلش هم غیبت بازیکنانی مانند فخرالدینی و نقی‌زاده و قائدرحمتی و ... بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه