اخبار داغ

اطلاعیه باشگاه تراکتور درباره اتفاقات بازی با پرسپولیس؛ تنش‌آفرینان هیچ ارتباطی با تراکتور نداشتند

اطلاعیه باشگاه تراکتور درباره اتفاقات بازی با پرسپولیس؛ تنش‌آفرینان هیچ ارتباطی با تراکتور نداشتند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، در پی اتفاقات بازی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام (ره) و نیمه تمام ماندن بازی، باشگاه تراکتور اطلاعیه‌‌ای جهت تنویر افکار عمومی صادر کرد که متن آن بدین شرح است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
اتفاقاتی در بازی تراکتور و پرسپولیس از سوی عده‌ای تماشاگر ناشناس رخ داد که مورد تایید این باشگاه نیست و افراد متخلف قطعا ارتباطی با هواداران واقعی تراکتور ندارند. این افراد به حالت مشکوک و صرفا برای ایجاد تنش در ورزشگاه حضور یافته بودند. هیچ کدام از مشوقین باشگاه و رابط شهرستان‌ها، افراد تنش آفرین را نمی‌شناختند و به نظر می‌رسد عده‌ای برای ضربه زدن به تراکتور در هفته‌های پایانی لیگ برتر، بین هواداران این تیم حضور یافته بودند.
,
 
,
متاسفانه تعدادی از اعضای تیم رقیب نیز با هدف ماهی گرفتن از آب گل آلود، با رفتارهای تنش‌زا هواداران را تهیج و سکوها را ملتهب کردند. از جمله این رفتارها پرتاب سنگ به سمت هواداران از سوی امید علیشاه و مهدی ترابی بود که به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.
,
 
,
سوال ما این است که در  کجای دنیا بازیکن حریف به هواداران میزبان توهین و سنگ پرتاب می‌کند؟ چرا نباید به این موضوع رسیدگی شود؟
,
 
,
  یقیناً اگر ارکان فدراسیون فوتبال پیش از این برخورد قاطعی با این بازیکن داشتتد، امروز شاهد این وضعیت نبودیم و بازیکن مذکور جرأت انجام رفتارهایی که امروز انجام داد را نداشت. جالب‌ است که چنین بازیکنان حاشیه‌سازی همواره در آن باشگاه در حاشیه امن قرار دارند!
,
 
,
یادآور می‌شود، امید عالیشاه پیش از این نیز در تبریز و در بازی تیم‌های گسترش فولاد و پرسپولیس با رفتارهای توهین آمیز خود موجب ناراحتی هواداران و بروز تنش شده بود که همین موضوع در اتفاقات بازی اخیر نیز تأثیر داشت.
,
 
,
یادآور می‌شود که باشگاه تراکتور چندین بازی با حضور هزاران هواداران را مقابل تیم‌های بزرگی همچون سپاهان، فولاد و غیره ... بدون مشکل پشت سر گذاشته و اتفاقات بازی مقابل پرسپولیس باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد تا دست افرادی که قصد آسیب رساندن به اعتبار این باشگاه را دارند، رو شود.
,
 
,
شایان ذکر است که علی‌رغم تلاش مسؤولان مربوطه و بزرگان تیم به همراه نیروهای انتظامی مستقر در ورزشگاه، جهت فراهم کردن شرایط برای از سرگیری بازی و با وجود نظر داور و نماینده سازمان لیگ برای پیگیری بازی، تیم حریف از حضور در زمین امتناع کرد. 
,
 
,
شایان ذکر است، باشگاه‌ تراکتور بلافاصله، مستندات رفتارهای ناشایست و غیرحرفه‌ای اعضای تیم حریف را که منجر به ایجاد تنش در ورزشگاه شد، به ناظر بازی، نماینده فدراسیون و تیم داوری جهت درج در گزارش به کمیته انضباطی ارایه کرده و منتظر بررسی و اعلام نظر این کمیته خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه