اخبار داغ

مسئول بسیج کارگری کشور اعلام کرد؛

اجرای اصلاح یارانه‌ها به نفع تولیدکننده و مصرف‌کنندگان واقعی/ تمام ظرفیت بسیج در خدمت واحدهای تولیدی است

اجرای اصلاح یارانه‌ها به نفع تولیدکننده و مصرف‌کنندگان واقعی/ تمام ظرفیت بسیج در خدمت واحدهای تولیدی است
حمیدرضا اله بداشتی گفت: با اجرای اصلاح یارانه‌ها منفعت کار به جیب تولیدکننده واقعی و حتی مصرف‌کنندگان واقعی هم می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حمیدرضا اله بداشتی پنجشنبه شب در بازید از چند کارخانه در شهر صنعتی آمل با اشاره به اینکه مشکل کمبود روغن حل شده است، گفت: با وجود تولید روغن آن هم در برخی کارخانجات به صورت سه شیفته مشکل عرضه روغن در کشور نداریم، تولیدکنندگان در تولید روغن مصرفی مشکلی ندارند و به اندازه کافی مواد اولیه وجود بازار می شود.

وی با توجه به بازدید یکی از واحد تولیدی روغن خوراکی در آمل، اظهار کرد:علاوه بر تامین شهرستان برای شهرهای همجوار و حتی پایتخت نیز روغن مازاد تولید می شود، با توجه به حجم تولید در این بخش مشکلی وجود ندارد و التهاب اخیر در بازار نیز به قیمت‌گذاری روغن بوده که اکنون این مشکل رفع شد.  

مسئول بسیج کارگری و کارخانجات کشور واریز یارانه جدید را مطمئنا به نفع مردم و تولیدکننده دانست و تصریح کرد: با اجرای این طرح منفعت کار به جیب تولیدکننده واقعی و حتی مصرف‌کنندگان واقعی هم می‌رسد.

اله بداشتی ادامه داد: یکی از مساعدت بسیج کارگری و کارخانجات مازندران برای واحدهای تولیدی اتاق‌های اندیشه‌ورز است که با ارسال مسائل از سوی تولیدکنندگان و دعوت از تصمیم‌سازان این حوزه و مدیران استان به حل مسائل کمک می‌کند.

وی با تاکید بر نگاه دانش بنیان عنوان کرد: با توجه به نگاه دانش‌بنیانی در تولید و بازار محوری در تولیدات، واحد تولیدی موردنظر با مشکل بازار مواجه نیست، هم اکنون در تولیدات به خوبی ورود یافته و افزایش زیرساختی و اشتغال داشته است.

مسئول بسیج کارگری و کارخانجات کشور تمام تلاش بسیج کارگری و کارخانجات را رفع موانع تولید خواند و اظهار کرد: جلسات متعدد برای رفع موانع تولید، کمک بر رفع مشکلات واحدهای کوچک و متوسط  را دارد تا منشایی بر ایجاد اشتغال و افزایش تولید شود.

وی تصریح کرد: تمام ظرفیت بسیج بر کمک واحدهای تولیدی، رفع موانع، تثبیت اشغال و بکارگیری از ظرفیت استانی برای رفع مشکلات است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه