اخبار داغ

دادستان سبزوار:

تخلفات نانوایی‌های سبزوار با شدت مورد رصد قرار می‌گیرد

تخلفات نانوایی‌های سبزوار با شدت مورد رصد قرار می‌گیرد
صابری با بیان اینکه تخلفات نانوایی های سبزوار با شدت مورد رصد قرار می‌گیرد، گفت: با واحدهای نانوایی متخلف هیچگونه اغماض و مماشاتی نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس جعفرطیار صابری پیش از ظهر امروز در بازدید سرزده از واحدهای نانوایی سطح شهر در خصوص چگونگی توزیع آرد وپخت نان اظهارداشت: هرگونه تخلف در خصوص توزیع آرد و پخت نان با کم‌تپرین مماشاتی مورد بررسی و به تخلفات رسیدگی خواهد شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه هیچگونه کمبودی در عرضه کالاهای اساسی از جمله آرد در شهرستان وجود ندارد تاکید کرد: تخلفات نانوایی های از جمله تعطیلی خود سرانه، پخت نیمه وقت و پاره وقت، کم فروشی، گرانفروشی و تخلف در وزن چانه نان و عرضه ی خارج از شبکه آرد سبب برهم خوردن نظم عمومی جامعه وایجاد نارضایتی خواهد شد که به شدت با آن برخورد خواهد شد.
صابری با اشاره به اینکه در طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها قیمت نان سنتی برای مصرف کننده افزایش نداشته  و آرد با نرخ ثابت بین نانوایی‌های سنتی با قیمت قبل توزیع می‌شود تصریح کرد: هیچگونه دلیلی برای افزایش قیمت در خصوص نان وجود ندارد.
وی از همشهریان سبزواری خواست شکایات و گزارش‌های خود را درخصوص کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد و سایر تخلفات نانوایان را به بازرسان جهاد کشاورزی و همچنین  به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند. تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه