اخبار داغ

آیت الله سعیدی:

دشمن با آشوب داخلی به دنبال امتیازگیری در مذاکرات است/ در حل مشکلات باید از کسانی استفاده شود که تجربیات مدیریتی دارند

دشمن با آشوب داخلی به دنبال امتیازگیری در مذاکرات است/ در حل مشکلات باید از کسانی استفاده شود که تجربیات مدیریتی دارند
امام جمعه قم با اشاره به اینکه در حل مشکلات باید از کسانی استفاده شود که تجربیات مدیریتی دارند، گفت: دشمنان ما برای ضربه زدن به نظام از یک سو و همچنین برای امتیازگیری از ایران در مذاکرات از این اتفاقات استفاده می کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، آیت الله سید محمد سعیدی امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد با اشاره به سالروز آزادی فتح خرمشهر، اظهار داشت: مقام معظم رهبری بیان کردند که بر اساس سنت الهی، حق، هنگامی به پیروزی می رسد که پیروانش در همه احوال استقامت نشان دهند و فتح خرمشهر از مصادیق این شجاعت و عزم و استقامت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , قم فردا, ،, ،,

وی افزود: روزچهارم خرداد، سالروز مقام و پایداری مردم قهرمان دزفول، و کنگره شهدای روحانی است. شهدای روحانی در عرصه جهاد تبیین و همچنین جهاد رزم به تأسی از امام حسین(ع) جان خود را تقدیم حریم الهی کردند تا دین خدا و حریم مردم حفظ شود.

,

در حل مشکلات باید از کسانی استفاده شود که تجربیات مدیریتی دارند
خطیب جمعه قم با اشاره به مسائل و مشکلات کشور افزود: در حل مشکلات باید از کسانی استفاده شود که تجربیات مدیریتی دارند. تجربه مدیریتی در سطح کلان، همراه با تعهد و دلسوزی برای نظام و کشور و داشتن برنامه صحیحی و اطلاع رسانی درست و به موقع می تواند وضع کشور را بهبود ببخشد.

, در حل مشکلات باید از کسانی استفاده شود که تجربیات مدیریتی دارند, در حل مشکلات باید از کسانی استفاده شود که تجربیات مدیریتی دارند,
,

وی گفت: مشکلات کشور یک شبه به وجود نیامده که یک شبه به پایان برسد. برای بهبود وضع اقتصادی و قرار گرفتن اقتصاد کشور در مسیر صحیح باید با توجه به رهنمودهای دلسوزانه و راهگشای مقام معظم رهبری در این مسیر حرکت کرد. یکی از گام های اساسی و قاطع آن است که دولت محترم، با کمک سایر قوا، رانت خواری را در کشور از بین ببرند.

,

آیت الله سعیدی با اشاره به اینکه اقدامات جدید دولت باید پاسخگوی نیازهای مردم باشد، بیان داشت: مسئولان نباید بگذارند که عده ای زالوصفت، درآمدهای حرام به دست آورده و باید زمینه درآمدهای آنها را از بین ببرند.

وی با اشاره به اینکه میزان قاچاق و نوع آن در کشور افزایش پیدا کرده است، اظهار داشت: یکی از شعارهای مهم رئیس جمهور محترم در رقابت های انتخاباتی، مبارزه با فساد و رانت خواری بود که در این زمینه گام های مهمی برداشته اند ولی هنوز جای کار بسیاری وجود دارد و مردم نیز با صبر و همراهی دولت را در این مسیر کمک کنند.

,
,
,

دشمن با آشوب داخلی به دنبال امتیازگیری در مذاکرات است
امام جمعه در ادامه با اشاره به برخی ناآرامی ها یادآور شد: مردم مؤمن و پیرو ولایت در بسیاری از شهرها اعلام انزجار خود را از آشوب گران اظهار کردند. مردم عزیز ما باید کاملا به هوش باشند و رد پای دشمن را در این آشوب ها مشاهده کنند. دشمنان ما برای ضربه زدن به نظام از یک سو و همچنین برای امتیازگیری از ایران در مذاکرات از این اتفاقات استفاده می کردند. اگر پشتوانه مذاکره کنندگان قوی باشد می توانند از حقوق مردم به خوبی دفاع کنند.

, دشمن با آشوب داخلی به دنبال امتیازگیری در مذاکرات است , دشمن با آشوب داخلی به دنبال امتیازگیری در مذاکرات است ,
,

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه دولت آقای رئیسی ارتباط عمیقی با مردم دارد که می توانند از این مسیر بهترین راه حل ها را برای حل مشکلات مردم بیابند. همچنین همه نهادها باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند تا دولت در اهداف خودش موفق باشد.

,


انتهای پیام/

,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه