اخبار داغ

امام جمعه بیرجند:

اصلاحات اقتصادی دولت به نفع همه مردم است/ تلاش دشمن برای ایجاد شبهات فرهنگی

اصلاحات اقتصادی دولت به نفع همه مردم است/ تلاش دشمن برای ایجاد شبهات فرهنگی
آیت الله عبادی با اشاره به اینکه امروز بیشترین تلاش دشمن در زمینه نفوذ و ایجاد شبهات فرهنگی است، افزود: دشمن داخلی و خارجی با انواع شگردها و ایجاد فریب ها تلاش می کنند تا مردم را نسبت به این اصلاح اقتصادی فریب دهند چون نفع دشمن در این امر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: در انواع و اقسام امور بشری بی ملاحظگی حقوق انسانها را ضایع می کند، برخی با یک جمله فتنه به پا می کنند بنابراین سرلوحه اندیشه یک مومن رعایت تقواست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با بیان اینکه در دوران خاص و تفاوت آخرالزمان هستیم که هم می تواند در سرعت کار خیر و هم در توسعه و سرعت کار شَر نسبت به سایر زمان ها متفاوت باشد، افزود: امروز بقا و حفظ فرهنگ، اقتصاد و جامعه ما خیلی هوشیاری می طلبد چون دشمن در همه زمینه ها در کمین است و باید به این مهم توجه ویژه داشته باشیم.

,

وی با اشاره به اینکه دشمن سعی می کند از هر موضوعی با بهانه جویی وارد صحنه های مخوف و خطرناک شود و ما را از اعتقاد و آرمان و منافع ملی و دینی مان بازدارد و همه شگردها و فریب ها را هم به صورت کارشناسی شده به جامعه ما القا می کند، ادامه داد: یکی از مسائلی است که با آن امروز مواجه ایم اصلاحات در امور اقتصادی است و تقریباً همه کارشناسان اتفاق نظر دارند که شیوه موجودی که به ما ارث رسیده و دولتی مردمی آنچه را تحویل گرفته اقتصادی مریضی است که سواستفادچی، رانت خواران و انواع آسیب ها در آن وجود دارد و این برای گذشته است و باید اصلاح شود.

,

آیت الله عبادی با بیان اینکه مسائل اقتصادی یکی از اهرم های از پای درآوردن کشورها و نظام ها است و این تحریم های دشمن نیز برای همین بود که البته شکست خوردند، تصریح کرد: اما کسانی که در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی های گذشته نفوذ داشته و یا از روی جهل یک اقتصاد مریضی به وجود آورند که منافع ارز ترجیحی به وسیله قاچاقچیان به کشورهای دیگر می رفت.

,

امام جمعه بیرجند ادامه داد: اکنون با اصلاحات مقدماتی که در مسئله هدفمندی یارانه ها در ایران انجام شد در کردستان عراق قیمت کالاهای اساسی چند برابر افزایش یافت.

,

به گفته وی، همه کسانی که انصاف دارند بر انجام اصلاحات اقتصادی تاکید دارند و دشمن داخلی و خارجی با انواع شگردها و ایجاد فریب ها تلاش می کنند تا مردم را نسبت به این اصلاح اقتصادی فریب دهند چون نفع دشمن در این امر است.

,

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه دولت مردمی سراپا صداقت است و این همه مشکلات را تحمل می کند تا این مسئله اقتصادی را اصلاح کند چون بحث منافع ملی مطرح است، عنوان کرد: اما دشمن سعی می کند با انواع دروغ ها و تحریف ها و در صحنه های کاذب مردم را تحریک و گول بزند.

,

وی با بیان اینکه تا اصلاحات اقتصادی انجام نشود و ما ثبات پیدا نکنیم و منافع کشور به دست خود مردم نرسد این مشکلات سر سفره مردم هم خواهد بود، افزود: روزانه میلیون‌ها انسان غیرایرانی از بازار ایران استفاده و در نتیجه از یارانه های شما بهره مند می شوند لذا طرحی می خواهد که نصرفه کند به بیرون ببرند و نه غیرایرانی ها یارانه های شما را تصرف شوند و دولت برای مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها عزم خود را جزم کرده است.

,

آیت الله عبادی در ادامه به نقش انگلیس در مرگ ۱۰ میلیون ایرانی اشاره و تاکید کرد: حضور ننگین استعمار غرب در ایران بدترین فجایع را به وجود آورد و ایران در جنگ جهانی توسط نیروهای انگلیس اشغال شد و به دلیل خرید گسترده غلات حدود ۱۰ میلیون نفر از ملت ایران از قحطی و گرسنگی مردند.

,

به گفته وی حالا همین دشمنان برای ما دلسوزی می کنند لذا باید صدا و چهره دشمن را از دوست تشخیص دهیم که مبادا با جهل ما کشور و انقلاب و نظام اسلامی آسیب بخورد که البته مردم این هوشیاری را دارند و همانطور که در بیش از چهل سال از کشور و انقلاب دفاع کردند خیلی هم از ما جلوتر هستند اما افراد حداقلی هم هستند که مردم خود را رها کرده و صحنه سازی برای منافع دشمن می کنند.

,

امام جمعه بیرجند ادامه داد: همه افراد در همه سطوح جامعه نمی توانند مسائل مختلف را با این همه صحنه سازی، دروغ و شایعه های دشمن تحلیل کنند که برای این امر مانند امور مختلف برای اینکه گول نخورند باید از نظرات و تحلیل های متخصصان و کارشناسان امین استفاده کنند.

,

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه در همه صحنه های دشمن در حال عقب نشینی است و بیشترین تلاش او در زمینه نفوذ و ایجاد شبهات فرهنگی است، افزود: اگر دشمنان و دوستان خود را نشناسیم واویلاست.

,

آیت الله عبادی در ادامه با بیان اینکه راه نجات برای قرار نگرفتن در مسیر دشمن توجه به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب است که نه فقط برای ملت ایران بلکه برای تمام آزادی خواهان دنیا پندآموز است، افزود: اما اگر شکم ها پر از حرام باشد گوش ها نمی شنوند امام حسین(ع) در کربلا صحبت فرمودند اما به گوششان نرسید چون شکم ها پر از حرام بود.

,

وی با اشاره به فتنه و توطئه های همیشگی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران و جنایات آنان در سایر کشورها، گفت: از اسلام و انقلاب خود فاصله نگیریم امروز جمهوری اسلامی ایران در مقابل این گرگ های درنده سرفراز است و امنیت دارد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه