اخبار داغ

استاندار خراسان جنوبی:

با هرگونه افزایش قیمت غیر قانونی برخورد می شود

با هرگونه افزایش قیمت غیر قانونی برخورد می شود
قناعت با اشاره به تشدید نظارت ها در سطح استان، گفت: با هرگونه افزایش قیمت غیر قانونی برخورد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، جواد قناعت امروز در حاشیه بازدید از میز خدمت که در مصلی نماز جمعه بیرجند برپا شده بود در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: میز خدمت فرصتی برای پاسخگویی و رفع ابهامات مردم در مسائل مختلف است و با توجه به اینکه طرح اقتصادی دولت مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها کار سنگین و بزرگی است علاوه بر اطلاع رسانی رسانه ها، نیاز است گاهی مردم به صورت چهره به چهره با مسئولان گفتگو و ابهامات خود را مطرح کنند و پاسخ سوالات خود را بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه میزهای خدمت تا زمانی که نیاز باشد، وجود خواهند داشت، گفت: اجرای طرح بزرگ اصلاح اقتصادی با توجه به تاثیراتی که بر کشورهای همسایه گذاشته است مسئله ای ملی و فراملی است.

,

وی با اشاره به اینکه قرار نیست یارانه و ارز ترجیحی حذف شود، ادامه داد: با اجرای این طرح اقتصادی در نحوه پرداخت یارانه‌ها یک جا به جایی صورت می گیرد و به جای اینکه یارانه به کالا و محصول و یا واردکننده تعلق بگیرد به خود افراد جامعه داده شود.

,

قناعت با بیان اینکه در این فضا ممکن است برخی بخواهند سوءاستفاده‌های غیرقانونی داشته باشند که از این کار جلوگیری می شود و هرگونه افزایش قیمت براساس آنچه سازمان صمت و ستاد تنظیم بازار می‌دهند، باید صورت گیرد و خارج از آن هر افزایش قیمتی غیرقانونی است و با متخلفان برخود خواهد شد.

,

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تشدید نظارت ها در سطح استان، عنوان کرد: انتظار ما این است که برخی از نظارت‌ها توسط خود مردم صورت بگیرد و در کنار ناظران نهادها و دستگاه‌های مختلف، اگر خود آحاد جامعه و شهروندان تخلفی در بازار مشاهده کردند، حتماً آن را گزارش دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه