اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه البرز:

اولین کنگره ۴ هزار شهید روحانی دفاع مقدس برگزار می شود/ امپراطوری رسانه ای دشمن درصدد تخریب روحانیت

اولین کنگره ۴ هزار شهید روحانی دفاع مقدس برگزار می شود/ امپراطوری رسانه ای دشمن درصدد تخریب روحانیت
حجت الاسلام علیمراد یوسفی گفت: روحانیت در طول تاریخ اسلام در مقاطع مختلف شکنجه ها، ناملایمات، کم لطفی ها وبی مهری های فراوانی را تحمل کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، حجت الاسلام علیمراد یوسفی نماینده ولی فقیه در استان البرز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کرج گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ابرقدرت ها و کشورهای وابسته به آنها، جنگی نابرابر به ملت شریف ایران تحمیل کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
حجت الاسلام یوسفی افزود: ملت غیور ایران وارد عرصه جنگ شدند و جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کردند، اقشار مختلف در این جنگ نقش آفرینی کردند، از کارمند، کارگر، استاد دانشگاه تا دانش آموز و روحانی.
,
 
,
وی اظهار داشت: بازاریان، زنان و مردان این مملکت دست به دست هم دادند و جنگ نابرابر مذکور را به پیروزی مقتدرانه تبدیل کردند، در جمهوری اسلامی به مناسبت های مختلف یادواره هایی برای هر قشری از شهدا برگزار شده است.
,
 
,
حجت الاسلام یوسفی به حضور ۴ هزار روحانی در بین شهدای دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: از آزاداندیشان سایر کشورها تا اقلیت های مذهبی در دفاع مقدس جان خود را تقدیم انقلاب کرده اند اما روحانی بیشترین آمار را دارا است.
,
 
,
وی گفت: روحانیت در طول تاریخ اسلام در مقاطع مختلف شکنجه ها، ناملایمات، کم لطفی ها وبی مهری های فراوانی را تحمل کرده اند، در هر عصری شهدای روحانی شاخصی در راه آرمان های انقلاب و اسلام جان خود را فدا کرده اند.
,
 
,
حجت الاسلام یوسفی افزود: وجه تمایز روحانیت در اسلام با دیگر ادیان در این است که روحانیت وجودش را برای اسلام و اهداف پیامبر اکرم (ص) تقدیم خواهد کرد، در دفاع مقدس روحانیت نقش های کلیدی و مهمی بر عهده داشت.
,
 
,
وی اظهار داشت: روحانیت در دفاع مقدس پیشتاز جبهه و جنگ بود و بیش از سایر گروه ها در عرصه حضور داشت، امروز شیطنت هایی علیه روحانیت شاهدیم و همه باید مقابل آن توطئه ها بایستیم چرا که اصل دین را نشانه رفتند.
,
 
,
حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد: اولین کنگره ۴ هزار روحانی شهیدکشور طی هفته آینده برگزار می شود، دشمن به صورت ویژه روز روحانیت کار کرده و متاسفانه لغزش عده ای از آنها به حساب جامعه روحانیت نوشته خواهد شد.
,
 
,
وی گفت: امپراطوری رسانه های بر لغزش های روحانیت تمرکز کرده و دشمن درصدد تخریب چهره آنها است، اگر دشمن در روحانیت خطایی پیدا نکند عده ای را اجیر می کند تا نقش روحانی را بازی کرده و تصاویر آن را پخش کند.
,
 
,
حجت الاسلام یوسفی افزود: عده ای اخیرا در اقدامی وقیحانه گروه های جهادی طلبه را  مورد هجمه قرار دادند اما اصل ماجرا نشان داد آنها در خدمت مردم هستند، امروز دشمن درصدد تحریم تخریب روحانیت با بهانه و بهانه سازی است.
,
 
,
وی در خاتمه اظهار داشت: هدف روحانیت نیست بلکه زدن ارزش ها و دین است، امیدواریم همه از ارزش های دنیای به نحو شایسته دفاع کنیم و روحانیت تا آخرین نفس از راه دین دست نمی کشد ولو بارها از دم تیغ گذرانده شود.
,
 
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه