اخبار داغ

وزیر بهداشت:

شاخص سلامت در مناطق مرزی کشور افزایش می‌یابد

شاخص سلامت در مناطق مرزی کشور افزایش می‌یابد
وزیر بهداشت گفت: توسعه امور زیربنایی و دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی با هدف ارتقای شاخص سلامت در مناطق مرزی یکی از اولویت‌های این وزارتخانه است گفت: بیمارستان سلماس سال آینده افتتاح می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، بهرام عین اللهی امروز در جریان سفر هیئت دولت به آذربایجان‌غربی و در بازدید از روند ساخت بیمارستان سلماس، اظهار داشت: برای تکمیل طرح بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی سلماس بیش از چهار هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز بوده و عملیات اسکلت و دیوار چینی این طرح در حال تکمیل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم, نیوز,

وی افزود: بعد از اصلاح و تایید نقشه‌های معماری از سوی دانشگاه علوم پزشکی سه هزار مترمربع به زیربنای بیمارستان شهرستان سلماس‌ افزوده شد و مساحت کل زمین بیمارستان ۵۲ هزار مترمربع شده است.

,

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عنوان کرد: یک هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال برای احداث بیمارستان جدید شهرستان سلماس تاکنون هزینه شده و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش بینی شده با استفاده از همه امکانات و منابع مالی این بیمارستان نیمه نخست سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسد.

,

وی، با بیان اینکه امسال روند پیشرفت فیزیکی این بیمارستان شتاب گرفته، ادامه داد: روند اجرای این طرح طی سال‌های گذشته به خاطر کمبود منابع مالی کُند شده ولی با نگاه ویژه اعتباری، در حال حاضر عملیات اجرایی آن سرعت گرفته است.

,

عین اللهی گفت: توزیع عادلانه تأسیسات دولتی و عمومی در مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق کم‌برخوردار امری ضروری است و در این راستا توسعه امور زیربنایی و دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی با هدف ارتقای شاخص سلامت در مناطق مرزی یکی از اولویت‌های وزارت بهداشت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه