اخبار داغ

سردار اهوازیان:

با قوت راه حاج قاسم و شهدا را ادامه می دهیم/آمریکا راهی جز پذیرفتن شرایط ایران در برجام ندارد

با قوت راه حاج قاسم و شهدا را ادامه می دهیم/آمریکا راهی جز پذیرفتن شرایط ایران در برجام ندارد
فرمانده دوران دفاع مقدس گفت:در این مملکت شعار دادیم کلنا قاسم و کنا سلیمانی باید این مسیر را با قوت ادامه دهیم شهدا رهرو میخواهند باید دچار خشوع و خضوع انقلاب شویم با شهدا بیعت کنیم و راه حاج قاسم را ادامه دهیم تا گمراه نشویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛سردار اهوازیان عصر امروز در جمع مردم شهرستان خنداب گفت: مفتخر هستم در شهرستانی حضور دارم که ۲۴۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است و زادگاه سردار پاکپور که یک سلیمانی دیگر است هستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
اهوازیان اظهار کرد: حجاب بانوان و غیرت مردان این شهر نشان دهنده این است که این شهر دارای محتوای فرهنگی است.
,
 
,
وی در ادامه بیان کرد:مقام معظم رهبری فرمودند: "کاری کنید اشعار انقلاب ورد زبان بچه ها شود" امثال ابوذر روحی زحمت کشیده اند امروز بیش از ۵ میلیون دهه هشتادی ونودی در خیابان هاو  مراکز شهرستان ها و مدارس سرود اطاعت امام زمان (عج)را زمزمه می کنند.
,
 
,
سردار اهوازیان گفت: امروز دهه نودی ها به برکت امام زمان و امام خامنه ای ، سردار سلیمانی و.. اشک می ریزند و شور شهدایی بین مردم پیاده شده است.
,
 
,
وی افزود:در دفاع مقدس می گفتند ثواب این رزمندگان از ثواب شهدای کربلا بیشتر است آنها شهدای امام حسین(ع) را دیدند و امام حسین(ع) جایگاه آنها را در بهشت نشان داد اما امروز جوانانی که نه دوران دفاع مقدس را دیده اند  و نه امام را دیده اند خانواده خود را رها کرده و برای دفاع از حرم می آیند، اینها رویش هایی است امام سید علی خامنه ای وعده داده است.
,
 
,
سردار اهوازیان تصریح کرد: جماعت غربگرا گفتند دیگر حسین فهمیده تمام شد و مردم سربند یازهرا(س) نمی خواهند در حالیکه  کوچکترین مدافع حرم یک پسر سیزده ساله در حلب سوریه بود.
,
 
,
وی گفت: غربگراها خواب هستند در زمان دولت لیبرالها حدود دو هزار شهید ایرانی مدافع حرم در ایران تشییع شد در هشت سال دولت لیبرال ها حتی یک مراسم یک مسئول استاندار به بالا زیر تابوات شهید مدافع حرم نیامد.
,
 
,
وی گفت:مردم بعد از شهادت حاج قاسم بیدار شدند دولت خدمتگزار روی کار آمد که هزار برابر از لبیبرالها بهترند تعداد فوتی ها از ۷۰۰ نفر به ۷ نفر رسید صف مرغ و تخم مرغ تمام شد ،
,
 
,
آمریکا به غیر از اینکه شرایط ما را در برجام بپذیرد هیچ راهی ندارد
,
 
,
دشمنی که تا دیروز مدام تهدید می کرد می گوید امروز از هواداری ایران از روسیه هراس دارد فروش نفت با قوت ادامه دارد اما آقای رئیسی تا ۵ سال آینده باید درآمدهای حاصل از نفت را بدهد تا بدهی های دولت حسن روحانی را پرداخت کند
,
 
,
سردار اهوازیان گفت:در این مملکت شعار دادیم کلنا قاسم و کنا سلیمانی باید این مسیر را با قوت ادامه دهیم شهدا رهرو میخواهند باید دچار خشوع و خضوع  انقلاب شویم با شهدا بیعت  کنیم و راه حاج قاسم را ادامه دهیم تا گمراه نشویم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه