اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه تربت‌جام خبر داد؛

اهدای جهیزیه به ارزش یک میلیارد و پانصد هزار ریال به نوعروسان تربت‌جام

اهدای جهیزیه به ارزش یک میلیارد و پانصد هزار ریال به نوعروسان تربت‌جام
اسلام نژاد با بیان اهدای جهیزیه به ارزش یک میلیارد و پانصد هزار ریال به نوعروسان تربت‌جام؛ گفت: بسیج سازندگی همواره در میدان جهاد و خدمت‌رسانی به مردم حاضر بوده و در این راه از همان روزهای نخست تشکیل تا به امروز از هیچ کوششی دریغ نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمد اسلام نژاد، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه تربت‌جام  در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ با بیان اهدای جهیزیه به ارزش 1 میلیارد و پانصد هزار ریال به نوعروسان تربت‌جام؛ اظهار داشت: بسیج سازندگی همواره در میدان جهاد و خدمت‌رسانی به مردم حاضر بوده و در این راه از همان روزهای نخست تشکیل تا به امروز از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: این سازمان جهادی و انقلابی با سازمان‌دهی نیروهای متخصص و به‌ کارگیری بسیجیان اقدامات و فعالیت‌های مختلفی را از محرومیت‌زدایی تا اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، کمک به مردم حادثه‌ دیده در هنگام وقوع بلایای طبیعی و غیرطبیعی  و این روزها در میدان مبارزه با بیماری کرونا همواره همراه مردم بوده است و حفظ سلامت مردم را در دستور کار خود داده است .

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه تربت‌جام اظهار داشت: بسیج سازندگی در سال گذشته ۲۰۰ گروه جهادی در قالب اردوهای جهادی در راستای سازندگی؛ بهداشتی؛ محرومیت زدایی؛ خدمات عمرانی، اقتصاد مقاومتی و عرصه هایی مختلف متناسب با نیاز مردم منطقه تربت‌جام  مشارکت داشته است.

,

اسلام نژاد خاطر نشان کرد: توزیع ۸۰ هزار بسته معیشتی و ۷۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان؛ بهسازی و مرمت ۱۶۵ واحد مسکونی نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد؛ احداث تعداد ۴ واحد منزل مسکونی برای افراد تحت پوشش بهزیستی و مرمت و لایروبی ۵ هزار مترمربع قنوات  گوشه‌ای از اقدامات بسیج سازندگی ناحیه تربت‌جام در سال گذشته بوده است.

,

وی در پایان اظهار داشت: امروز بسیج سازندگی با نفش آفرینی تازه از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ ساز کشور، با حضور دانسته، مشخص شده و هوشیارانه خود، نماد عزت، اقتدار، ولایت‌ مداری، از خود گذشتگی و فداکاری در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه