اخبار داغ

شهردار شهمیرزاد مطرح کرد؛

افزایش تعداد پلیس‌های ساختمان شهرداری به منظور کاهش تخلفات ساخت‌وساز/ توسعه عمرانی شهر مبنای فعالیت شهرداری شهمیرزاد در سال جاری است

افزایش تعداد پلیس‌های ساختمان شهرداری به منظور کاهش تخلفات ساخت‌وساز/ توسعه عمرانی شهر مبنای فعالیت شهرداری شهمیرزاد در سال جاری است
شعیب رضایی گفت: باید از لحاظ اصول شهرسازی و ضوابط ساخت و ساز کنترلی جدی بر میزان و نحوه ساخت و ساز ها در شهمیرزاد وجود داشته باشد. لذا بر همین اساس بر تعداد پلیس‌های ساختمان شهرداری افزوده خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شعیب رضایی شهردار شهمیرزاد در گفتگو  مرآت با اشاره به اینکه  شهمیرزاد یکی از ۲ شهر نمونه گردشگری استان سمنان و همچنین یکی از ۱۴ شهر نمونه گردشگری کشور است، گفت: به علت چیرگی و تسلط فضای سبز و باغات بر ساختمان های این شهر به عنوان باغ شهر شهمیرزاد شناخته می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

شهردار شهمیرزاد با اشاره به اینکه باغات و فضای سبز بیش از ۵۰ درصد از محیط شهمیرزاد را تشکیل می دهند، اظهار کرد: باید از لحاظ اصول شهر سازی و ضوابط ساخت و ساز نیز کنترلی جدی بر میزان و نحوه ساخت و ساز ها در شهمیرزاد وجود داشته باشد.

,

وی در ادامه بیان کرد: از آبان ماه سال گذشته تا کنون تعداد قابل توجهی از تخلف های ساخت و ساز مرتبط با دوره های گذشته شناسایی و به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارسال شده است و همچنین با هماهنگی های صورت گرفته با حوزه ریاست دادگستری شهرستان مهدیشهر و افزایش تعداد نیروهای پلیس ساختمان در شهرداری شهمیرزاد، در جهت کاهش تخلفات در زمینه ساخت و ساز تلاش کرده ایم.

,

رضایی با بیان اینکه در ۶ ماه گذشته ۷ فقره ساخت و ساز جدید همراه با تخلف در شهمیرزاد روی داده است، تصریح کرد: در مواجهه به این تخلفات طبق ضوابط و مقررات برخورد قانونی صورت گرفته و از استمرار تخلف جلوگیری شده است.

,

شهردار شهمیرزاد ضمن اشاره به موقعیت خاص جغرافیایی و خوش آب و هوا بودن شهر شهمیرزاد خاطر نشان کرد: این ویژگی ها باعث ایجاد در برخی مالکان و سازندگان به تخلف در ساخت و ساز می شود و آسیبی که بر بافت سنتی شهر و بر  باغات شهر در طی این تخلف ها صورت می گیرد نیز اجتناب ناپذیر است.

,

وی با بیان اینکه خط قرمز شهرداری در این دوره ساخت و سازهای غیر مجاز خواهد بود، عنوان کرد: از زمان حضور بنده به عنوان شهردار طبق قولی که به مردم شهمیرزاد داده ام به طور جدی با ساخت و سازهای غیر مجاز صورت گرفته چه در دوره های گذشته و چه در زمان حال برخورد خواهم کرد.

,

رضایی ضمن تشریح زیر ساخت ها و امکانات مورد نیاز یک شهر گردشگری، بیان کرد: شهمیرزاد به عنوان یک شهر نمونه گردشگری در زمینه ایجاد زیر ساخت های لازم برای شهر نمونه گردشگری در استان مظلوم واقع شده است.

,

شهردار شهمیرزاد با اشاره به مطالبات مردم در حوزه تأمین زیرساخت های لازم گردشگری، گفت: مبنای اقدامات شهرداری شهمیرزاد در سال جاری، توسعه عمرانی شهر است و در این راستا تکالیفی در حوزه عمرانی توسط معاونت عمرانی در حال پیگیری است.

,

وی با بیان اینکه اکنون ۵ پروژه عمرانی فعال پیش نیاز شهر در دست ساخت است، عنوان کرد: در حوزه زیر ساخت های شهری، احداث استخر، مجموعه ورزشی، احداث زمین چمن مصنوعی و زمین والیبال ساحلی در دستور کار جهت ساخت قرار دارد.

,

رضایی در پایان ابراز کرد: در زمینه احیای فضای سبز در ۶ ماه اخیر ۸۰۰ اصله درخت از انواع مختلف درختان مثمر در شهمیرزاد کاشته شده  و قصد داریم این تعداد تا پایان سال جاری به ۳ هزار اصله درخت برسد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه