اخبار داغ

فرمانده سپاه کربلا اعلام کرد؛

نمایش اقتدار بسیج در رزمایش « الی بیت المقدس ۱۲»

نمایش اقتدار بسیج در رزمایش « الی بیت المقدس ۱۲»
سیاوش مسلمی گفت: در رزمایش الی بیت‌المقدس ۱۲ بیش از ۶۸ گردان بیت‌المقدس و کوثر در سراسر استان مازندران، اقتدار بسیج را به نمایش گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار سیاوش مسلمی جمعه شب در مراسم مرحله دوم رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ که با هدف آمادگی، اقتدار و صلابت نیرو‌های رزمی و بسیجیان در مقابله با دشمنان و همچنین امداد و نجات در اتفاقات و حوادث، در شهر‌های مختلف استان مازندران برگزار شد گفت:این دوره از رزمایش ها به منظور امادگی در حوزه های تخصصی چون رزم و دفاع از جنگل و ساحل  و حفظ امنیت اجتماعی و امداد و نجات و  با هدف ارتقا و تقویت توان رزم ، ایجاد انسجام و هم افزایی بین گردان های مردم پایه بسیج، تثبیت و توسعه امنیت و آرامش اجتماعی و نیز منزلت افزایی و امید آفرینی برگزار شد.
فرمانده سپاه کربلا افزود: حضور پرشور بسیجیان به ویژه جوانان در این رزمایش ها دیدنی بود و صحنه های بی نظیری را خلق کردند.
مسلمی خدمت رسانی بی منت بسیج به مردم در همه عرصه های طبیعی و غیرطبیعی را  پیام اصلی این رزمایش دانست و ادامه داد: همچنین از پیام  های دیگر این رزمایش پیام اقتدار به دشمنان، استکبار جهانی و خائنین داخلی است که ببینند مردم همیشه در صحنه حاضر هستند.
فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه بسیج از متن مردم است، گفت: همین مردم انقلاب را به پیروزی رساندند و همین مردم هم پای استمرار و استکمال انقلاب هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,

مسلمی با بیان اینکه مهم‌ترین اصل اساسی در ایران اسلامی، صیانت و حفاظت و حمایت ازانقلاب است، گفت: هرکسی در هر لباسی باید از این اصل اساسی محافظت کند.
فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه سپاه  بعنوان حافظ انقلاب با بهره گیری از ظرفیت بی انتها و قدرت بی نظیر بسیج، در همه عرصه‌هایی که انقلاب به ان نیازمند است، در میدان حضور دارد، افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف رزمایش الی بیت المقدس آمادگی همه جانبه برای مقابله با بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی است.
مسلمی ادامه داد:از اهداف دیگر رزمایش الی بیت المقدس ارتقای آمادگی بسیجیان برای خدمت رسانی بی منت به مردم انقلابی مازندران است.
فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود بصیرت، هوشیاری و اقدام به هنگام بسیجیان در مواجه با علمیات روانی دشمنان در فضای مجازی را بی نظیر خواند و اضافه کرد: در حالی دشمن در تلاش است تا امنیت که مهم‌ترین دستاورد انقلاب  و حاصل خون شهدا است را خدشه دار کند، هوشیاری به موقع بسیجیان تلاش دشمنان را ناکام می‌گذارد.
مسلمی با تصریح بر اینکه هوشیاری مردم و به ویژه بسیجیان موجب می‌شود که انقلاب برهه‌های حساس را پشت سر بگذارد، خاطرنشان کرد: حضور بسیج در رزمایش دشمنان را مایوس و ملت ایران را امیدوار می‌کند.
فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه با قدرت بسیج ،سپاه مقتدتر از گذشته در عرصه حضور دارد، افزود: حضور بسیج برای سپاه، حیاتی است و سپاه به وجود بسیج افتخار می‌کند.
وی تصریح کرد: در رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ بیش از ۶۸ گردان بیت‌المقدس و کوثر در سراسر استان مازندران، اقتدار بسیج را به نمایش گذاشتند.

,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه