اخبار داغ

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:

عملیات امداد و نجات دختر بچه گمشده در دشت حسین آباد کالپوش ادامه دارد

عملیات امداد و نجات دختر بچه گمشده در دشت حسین آباد کالپوش ادامه دارد
مظفر محمد خانی در رابطه با روند پیگیری عملیات امداد و نجات دختر بچه گمشده در جنگل‌های منطقه دشت شاد حسین آباد کالپوش گفت: متأسفانه هنوز این دختر بچه هفت ساله پیدا نشده است و عملیات امداد و نجات از ۶:۳۰ صبح اوروز مجدد آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مظفر محمدخانی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت در رابطه با روند پیگیری عملیات امداد ونجات دختر بچه گمشده در جنگل های منطقه دشت شاد حسین آباد کالپوش گفت: متاسفانه هنوز این دختر بچه هفت ساله پیدا نشده است و عملیات امداد ونجات از ۶:۳۰صبح امروز مجدد آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی در ادامه اذعان کرد: عملیات امداد و نجات به دلیل تاریکی هوا از ساعت ۲:۴۰ دقیقه روز گذشته متوقف و صبح امروز مجدد آغاز شد.

,

بنا به گفته مظفرخانی درحال حاضر ۵ تیم امداد و نجات از استان سمنان و سه تیم از استان گلستان و  با همراهی مردم محلی عملیات امداد ونجات ادامه دارد.

,

گفتنی است از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز گذشته، خبر مفقودی دختر بچه هفت ساله در جنگل‌های منطقه دشت‌شاد حسین‌آباد کالپوش به مرکز کنترل و فرماندهی عملیات جمعیت هلال‌احمر استان اعلام و بلافاصله پس از آن تیم های عملیاتی به محل اعزام شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه