اخبار داغ

مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه:

هیچ مرغی از سطح بازار به کشتارگاه‌های کرمانشاه عودت داده نشده است/ تاریخ مصرف خط قرمز ما است

هیچ مرغی از سطح بازار به کشتارگاه‌های کرمانشاه عودت داده نشده است/ تاریخ مصرف خط قرمز ما است
حسین حیدری گفت: این اطمینان را به شهروندان کرمانشاهی می دهم که مرغ استحصالی و عرضه بهداشتی در مغازه های سطح بازار و رعایت تاریخ مصرف خط قرمز ما است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین حیدری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: در راستای کنترل وضعیت بهداشتی و سلامت عمومی شهروندان، دامپزشکی استان نظارت خود را بر کشتارگاه‌های دام و طیور تشدید کرده است.

مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه از حضور مستمر دامپزشکی و ناظر فنی در کشتارگاه‌ها خبر داد و افزود: مرغ تازه سالم و بهداشتی در بسته‌بندی‌های دارای تاریخ تولید عرضه می‌شود و باید تا هنگام عرضه در یخچال مناسب و در دمای صفرتا ۴ درجه سانتی‌گراد نگهداری شود، در ضمن عمرماندگاری لاشه بسته‌بندی‌شده مرغ تازه در این شرایط ۳ روز است.

وی خاطر نشان کرد: این اطمینان را به شهروندان عزیز می دهم که مرغ استحصالی و عرضه بهداشتی در مغازه های سطح بازار و رعایت تاریخ مصرف خط قرمز ما است.

حیدری گفت: اخیرا فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که بر اساس آن مرغ ریپک شده از سطح مراکز به کشتارگاه ها عودت داده می شود و مجددا تاریخ مصرف آنرا مخدوش یا در لیبل جدید قرار می دهند، این اطمینان را می دهم که در استان کرمانشاه ناظرین فنی و دولتی در کشتارگاه‌ها مستقر هستند و این موضوع امکان پذیر نیست و انفاق نیفتاده است.

وی بیان داشت: خط قرمز ناظرین بهداشتی و دامپزشکی، سلامت شهروندان و محصولات است.

حیدری خاطر نشان کرد: شهروندان توجه داشته باشند در صورتی که در مراکز عرضه، مرغی که از تاریخ کشتار آن بیش از ۳ روز گذشته باشد، مشاهده کردند حتما گزارش دهند تا نسبت به جمع آوری و امحاء آن اقدام شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه