اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان:

۲ مجتمع آبرسانی در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد

۲ مجتمع آبرسانی در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد
کرم‌وند گفت: ۲ مجتمع آبرسانی در لرستان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا کرم‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: در تفاهم نامه شرکت آب و فاضلاب و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) قرار شد که ۲۰ مجتمع آبرسانی در استان ظرف مدت سه سال به بهره برداری برسد که تاکنون دو مجتمع احداث شده و به زودی به بهره برداری می رسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: این دو مجتمع در نورآباد قرار دارند که با بهره برداری از آن، آبرسانی به ۱۹ روستا انجام می گردد که برای این پروژه ۱۷ کیلومتر خط لوله انتقال اجرا شده و ظرف دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

,

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به افزایش تعداد روستاهایی که با تانکر آبرسانی می شوند، تصریح کرد: در فروردین ماه امسال ۷۸ روستا با تانکر آبرسانی شد ولی با توجه به گرم شدن هوا هم اکنون ۱۰۶ روستا با تانکر آبرسانی می شود و طی ماه های آینده و اوج گرفتن گرمای هوا، شهرهای بیشتری با تانکر آبرسانی شوند.

,

کرم وند عنوان کرد: از این تعداد، ۵۰ روستا تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب نیستند اما به دلیل نیاز اهالی روستا، آبرسانی به صورت مستمر انجام می شود.

,

وی بیان کرد: آبرسانی به روستاها هم اکنون توسط ۴۳ دستگاه تانکر انجام می شود اما با جهاد کشاورزی هماهنگی هایی صورت گرفته که در صورت نیاز بتوانیم برای آبرسانی به روستاها از تانکرهای این سازمان نیز استفاده کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه