اخبار داغ

عبدی: بسیاری از نکات فنی را در خلال بازی‌ها به بازیکنان انتقال دادیم/ فرصت ۲۰ روزه ما برای آماده‌سازی تیم چالش بزرگی بود

عبدی: بسیاری از نکات فنی را در خلال بازی‌ها به بازیکنان انتقال دادیم/ فرصت ۲۰ روزه ما برای آماده‌سازی تیم چالش بزرگی بود
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان پس از قهرمانی تیمش در تورنمنت کافا ۲۰۲۲ از شرایط سخت زمانی آماده‌سازی تیم گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین عبدی پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های زیر ۱۶سال کافا گفت: فرصت بسیار فشرده‌ای برای اعزام به این تورنمنت داشتیم و تنها روی آموزش برخی اصول کلی بازی تمرکز کردیم. خدا را شکر می‌کنم که بازیکنانم بازی به بازی بهتر شدند. تنها ۲۰ روز برای شناخت و آماده‌سازی بازیکنان در اختیار داشتیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: قطعا این تورنمنت یک چالش بزرگ برای تیم ما بود و خوشحالم که نکات مختلفی را در دل بازی‌های بین‌المللی به بازیکنان انتقال دادیم که قطعا تجربه خوبی برایشان شد. کار زیادی در پیش داریم و باید در زمان بیشتری به آنها بپردازیم.
,
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران افزود: برای بازی آخر مقابل تاجیکستان می‌دانستیم که نیاز به زدن هفت گل داریم تا با افزایش تفاضل گل در رقابتی جذاب با تیم آماده ازبکستان به قهرمانی برسیم و همه تلاش و تعویض‌های ما در بازی روز گذشته مقابل تاجیکستان برای رسیدن به همین هدف بود.
,
عبدی در پایان تصریح کرد: باید از مردم خوب تاجیکستان نیز نهایت تشکر را داشته باشم که میزبانی شایسته‌ای داشتند. همینطور از همکارانم در کادرفنی تیم ملی نوجوانان ایران، بازیکنان و هواداران عزیز متشکرم.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه