اخبار داغ

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان:

۲۳۲ میلیون سهم در بورس منطقه زنجان معامله شد

۲۳۲ میلیون سهم در بورس منطقه زنجان معامله شد
مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه طی هفته گذشته (منتهی به ۳۰ اردیبهشت) گفت: در مدت مذکور ۲۳۲ میلیون و ۸۲۴ هزار و ۲۴۸ سهم و حق تقدم سهام در این منطقه، داد و ستد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به معاملات بورس منطقه زنجان در هفته گذشته (منتهی به ۳۰ اردیبهشت) اظهار داشت: طی هفته گذشته در مجموع ۲۳۲ میلیون و ۸۲۴ هزار و ۲۴۸ سهم و حق تقدم سهام در بورس منطقه زنجان داد و ستد شد.

وی خاطرنشان کرد: مجموع ارزش معاملات هفته گذشته، بیش از یک هزار و ۵۴۵ میلیارد و ۷۲ میلیون و ۴۶۵ هزار ریال بود که بیش از ۴۰ درصد رشد نسبت به هفته ماقبل دارد.

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: ارزش سهام خریداری‌شده طی این مدت، بیش از ۷۲۴ میلیارد و ۲۲۳ میلیون و ۳۹۰ هزار ریال بود.

وی افزود: ارزش سهام فروخته‌شده نیز بیش از ۸۲۰ میلیارد و ۸۴۹ میلیون و ۷۵ هزار ریال بود.

نجفی اظهار داشت: ۴۷ درصد معاملات این منطقه در هفته گذشته به خرید و ۵۳ درصد نیز به فروش سهام اختصاص داشت.

وی خاطرنشان کرد: این معاملات توسط ۲۵ کارگزار دارای استیشن معاملاتی (ایستگاه یا هسته مرکزی معاملات) بورس منطقه‌ای زنجان انجام شده است.

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته ماقبل (منتهی به ۲۳ اردیبهشت) گفت: در مدت مذکور ۱۹۰ میلیون و ۴۳۶ هزار و ۳۸۵ سهم و حق تقدم سهام در مجموع به ارزش بیش از یک هزار و ۱۰۳ میلیارد و ۲۳۲ میلیون و ۴۷۳ هزار ریال در این منطقه، داد و ستد شده بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه