اخبار داغ

مجریِ برنامه‌های ورزشی در اردوی یوزها؛

باقری نزدیک به درب‌های خروج، عزیزی در آستانه مربی‌گری در تیم ملی/ از «ستاره‌ساز» و «یازده» به کادرفنی تیم ملی!

باقری نزدیک به درب‌های خروج، عزیزی در آستانه مربی‌گری در تیم ملی/ از «ستاره‌ساز» و «یازده» به کادرفنی تیم ملی!
خداداد عزیزی که اخیراً فعالیت‌های زیادی در عرضه اجرای برنامه‌های ورزشی داشته در آستانه مربی‌گری تیم ملی قرار گرفت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حمید استیلی، سرپرست و مدیر تیم ملی فوتبال چندی پیش اعلام کرده بود که به علت محدودیت‌های حرفه‌ای، کریم باقری باید از بین مربی‌گری در تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فقط یکی را انتخاب کند.

,

با این که در اسناد منتشره درباره دریافتی‌های باقری از فدراسیون فوتبال مبلغی بیش از یک میلیارد تومان برای حضور چند روزه‌اش در اردوها و سفرهای ملی به ثبت رسیده بود، این مربی در سفر به کانادا برای بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال این کشور، کاروان ایران را همراهی نخواهد کرد.

,

از همین رو گمانه‌زنی‌ها برای پایان همکاری بین فدراسیون فوتبال و کریم باقری ادامه یافت تا امروز که سخنگوی فدراسیون فوتبال رسماً از مذاکرات فدراسیون و کادرفنی تیم ملی با خداداد عزیزی، مربی پیشین تیم فوتبال پدیده و از بازیکنان سابق تیم ملی پرده برداشت.

,

از همین رو شنیده شده که فدراسیون فوتبال برای سفر به ترکیه و سپس کانادا، مشخصات و مدارک خداداد عزیزی را وارد پروسه سفر کرده تا وی را بتوان یکی از چند ده فرد اعزامی به ینگه دنیا دانست؛ سفری که البته مسافران آن از ۵۵ تا ۸۰ نفر تخمین زده شده‌اند و هنوز هم اطلاعات مشخصی از آن در دست نیست.

,

گفته می‌شود که درخواست حضور عزیزی در کادرفنی تیم ملی از سوی دراگان اسکوچیچ بیان شده که هم‌چنان علت آن مشخص نیست. پیش از این هم اعلام شده بود که یک مربی کروات به ترکیب کادرفنی تا جام جهانی و پس از آن اضافه خواهد شد که آن فرد هم هنوز معرفی نشده.

,

مشخص نیست علت تاکید اسکوچیچ بر استفاده از عزیزی در ترکیب فنی تیم ملی چه بوده؛ بهره‌گیری از کسی که از آخرین سابقه فنی او در قامت یک مربی مدت‌ها گذشته و وی را اخیراً به‌عنوان مجری برنامه‌های تلویزیونی و یا شبکه نمایش خانگی مانند ستاره‌ساز و یازده می‌شناسیم.

,

خبرنگار: میعاد نیکخوی سلیمی

, خبرنگار: میعاد نیکخوی سلیمی,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه