اخبار داغ

نماینده بانوان محمدشهر در شورای هیئات مذهبی:

شورای هیئات با کمک مردم به مسائل مختلف البرز رسیدگی می‌کند/ پویایی و نشاط هیئت‌های مذهبی در گرو تحقق صحیح جهاد تبیین

شورای هیئات با کمک مردم به مسائل مختلف البرز رسیدگی می‌کند/ پویایی و نشاط هیئت‌های مذهبی در گرو تحقق صحیح جهاد تبیین
محبوبه صفری با بیان اینکه مهمترین رویکرد هیئت‌های مذهبی «جهاد تبیین» است، گفت: امروز پویایی و نشاط هیئت در گرو تحقق صحیح جهاد تبیین است و شوراهای هیئت باید به این مهم توجه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی با حضور تنها نامزد انتخاباتی خانم در مسجد امام حسن مجتبی(ع) واقع در محله اصفهانی‌های (ولد آباد) با حضور مسئولین هیئات مذهبی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی محمدشهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
محبوبه صفری تنها نماینده بانوان محمدشهر در شورای هیئات مذهبی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: مهمترین هدف این شورا سازماندهی، رسیدگی به مسائل و مشکلات هیئات و گزارش آن به سازمان مربوطه و تهیه گزارش ماهانه هیئت است.
,
وی ادامه داد: تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های کم درآمد و بی بضاعت، سازماندهی مباحث فرهنگی و تربیتی در هیئات مذهبی، امید آفرینی و استقامت در مسائل روز فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی از مهمترین اهداف هیئت است.
,
صفری افزود: شورای هیئات با کمک مردم به مسائل مختلف رسیدگی می‌کند اما سعی بر آن داریم که این همکاری پرنگ تر شود.
,
وی بیان کرد: در بسیاری از مشکلاتی که در سطح شهر محمدشهر به وجود می آید و نیازمند ورود گروه های مردمی است ورود کردیم و در کنار مردم بودیم.
,
این مسئول گفت: در بحث کرونا، شورای هیئت در بحث واکسیناسیون، رزمایش کمک مومنانه، توزیع بسته های بهداشتی بین افراد نیازمند در کنار مردم بود.
,
صفری تصریح کرد: اجرای برنامه هایی مثل برنامه های مناسبتی ، فرهنگی، هنری، ورزشی، اهدای جوایز و جذب نوجوانان و جوانان به سمت هیئات که توسط سازمان تبلیغات اسلامی پایه گذاری و طرح ریزی شده است.
,
وی افزود: با کمک خیرین هیئت و با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کمک هایی جهت تهیه جهیزیه برای افراد نیازمند جمع آوری شد.
,
این مسئول با بیان اینکه نقش هیئت در سطح شهر خدمت رسانی به مردم و برگزاری مراسمات مذهبی است، عنوان کرد: خوشبختانه برای تمامی مراسمات مذهبی برنامه هایی را اجرا کردیم و چراغ هیئت همیشه روشن است.
,
صفری با تاکید بر اینکه مهمترین رویکرد هیات‌های مذهبی «جهاد تبیین» است، ادامه داد: امروز پویایی و نشاط هیئت در گرو تحقق صحیح جهاد تبیین می باشد و شورای های هیئت باید به این مهم توجه نمایند.
,
وی گفت: در طول تاریخ هیئت های مذهبی علاوه بر تربیت مجاهدان،  شهدا و حماسه سازان در روایتگری و جهاد تبیین نقش موثری داشتند بنابراین هیئت های مذهبی همواره باید در جهاد تبیین پیشگام و پیشتاز باشند.
,
این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمنان انقلاب ارزش های اسلامی را مورد هدف قرار داده اند هیئت های مذهبی باید نقش خود را در تقویت این ارزش ها به خوبی ایفا کنند، بنابراین رسالت بسیار سنگینی بر عهده دارند.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه