اخبار داغ

صفر تا صد اخذ کمک به مدرسه برای سال تحصیلی آینده

صفر تا صد اخذ کمک به مدرسه برای سال تحصیلی آینده
برخی مدارس دولتی تبریز در اقدامی عجیب، قبل زا پایان سال تحصیلی فعلی، اقدام به ثبت نام برای سال تحصیلی آینده و اخذ وجه می‌کنند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرویس اجتماعی تبریزبیدار؛ طبق گزارش های مردمی به تحریریه سایت تبریزبیدار، برخی مدارس دولتی تبریز قبل از پایان سالتحصیلی، اقدام به ثبت نام برای سال تحصیلی آینده کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

موضوع به همین جا بسنده نمی شود و از والدین دانش آموزان خواسته شده برای ثبت نام در سالتحصیلی آینده، مبلغ کمک به مدرسه پرداخت شود!

,

نام تعدادی مدرسه دولتی نزد تبریزبیدار محفوظ است و موضوع را از آموزش و پرورش استان پیگیری کرده ایم.

,

حسین صبور رئیس روابط عمومی اراده کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با تبریزبیدار در این خصوص می گوید: این اقدام ممکن است موردی باشد و در صورت گزارش، بازرسی آموزش و پرورش پیگیری و برخورد می کند.

, تبریزبیدار,

وی تاکید می کند: این کار قانونی نیست و مجوزی برای آن از سوی آموزش و پرورش صادر نشده است.

,

رئیس روابط عمومی اراده کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بدسلیقگی خواندن اخذ مبلغ، می گوید: پیش ثبت نام فقط در مدارس غیردولتی می تواند صورت بگیرد.

,

صبور در پاسخ به سوال تبریزبیدار مبنی براینکه آیا مدارس دولتی حق دارند از اولیا کمک هزینه برای مدرسه دریافت کنند می گوید: طبق مصوبه شورای عالی آموزش پرورش، مدیر مدرسه حق دارد از اولیا درخواست کمک به مدرسه کند اما نمی تواند آنها را اجبار کند.

,

وی با بیان اینکه کمک به مدرسه از طرف اولیا اختیاری است، می افزاید: مدیر مدرسه در زمان ثبت نام فقط مجاز به اخذ پول بیمه و کتاب می باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه