اخبار داغ

از نظر مالی هیچ اسپانسری نداشتیم

خیرآبادی: به دنبال میزبانی مسابقات بزرگتر کشتی در کردستان هستیم/ دست کشتی ایران خالی هیچوقت نیست

خیرآبادی: به دنبال میزبانی مسابقات بزرگتر کشتی در کردستان هستیم/ دست کشتی ایران خالی هیچوقت نیست
رئیس هیئت کشتی استان کردستان گفت: با توجه به تجارب خوبی که از برگزاری مسابقات مختلف به دست آورده ایم به دنبال میزبانی رقابت‌های جهانی و آسیایی در کردستان هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی جمشید خیرآبادی رئیس هیئت کشتی استان کردستان پس از پایان مسابقات قهرمان کشوری نونهالان به میزبانی سنندج اظهار داشت: مسابقات قهرمان کشوری نونهالان چندمین میزبانی استان کردستان در سال های اخیر بود، پیش از این میزبان رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان کشتی فرنگی، لیگ برتر و لیگ منطقه ای غرب بودیم و با توجه به تجارب خوبی که در این زمینه به دست آورده‌ایم و همچنین داشتن زیرساختهای خوبی مانند سالن 6هزار نفری، به دنبال میزبانی مسابقات معتبربین‌المللی آسیایی و جهانی هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ,

خیرآبادی درباره مسابقات کشتی قهرمان کشوری نونهالان افزود: حضور هزار و 274 کشتی گیر، مربی، سرپرست، داور و عوامل اجرایی در رقابت‌های ماراتن گونه کشتی قهرمان کشوری نونهالان به میزبانی سنندج نشان داد که هیچ وقت دست کشتی ایران خالی نیست و سرمایه‌های خوبی داریم که با برنامه‌ریزی علمی و عملی می توانیم آنها را به رده قهرمانان بزرگی در جهان و المپیک برسانیم.

,

رئیس هئیت کشتی استان کردستان درباره حمایت‌های صورت گرفته از سوی مسئولان برای میزبانی مسابقات خاطر نشان کرد: از آقای جولایی مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان کردستان که تلاش بسیاری برای میزبانی مسابقات کردند تا سالن 6 هزارنفری 22 گولان در اختیار هئیت کشتی قرار بگیرد، تشکر می کنم. از فدراسیون کشتی هم برای اعطای میزبانی مسابقات نونهالان به استان کردستان قدردانی می کنم. اما از نظر مالی هیچ اسپانسری نداشتیم و تمام هزینه‌ها بر گردن هیئت کشتی بود و با توجه به مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها، کار بسیار سختی برای تامین هزینه‌های برگزاری داشتیم.

,

رئیس هئیت کشتی استان کردستان به شاخص های رو به رشد کشتی در این استان اشاره کرد و اظهار داشت: یک نمونه از رشد کشتی استان کردستان را در مسابقات قهرمانی نونهالان کشوری دیدیم که تیم کشتی فرنگی استان که در سال گذشته به مقام بیستم رسیده بود، امسال با 12 رده صعود در جایگاه هشتم قرار گرفت. در کشتی آزاد هم از جایگاه بیست و هشتم به رده سیزدهم رسیده ایم که امیدواریم با همت مربیان این عزیز این ردهها سال به سال ارتقا پیدا کند.

, ,

وی در پایان با اشاره به تاثیرگذاری مربیان با دانش در تربیت کشتی گیران قهرمان گفت: در بخش مربیان هم به دنبال تربیت و آموزش مربیان صاحب سبک هستیم و معتقدم کشتی گیر به اندازه کیفیتی که مربی دارد، رشد می کند و به همین خاطر روی پرورش مربیان با دانش، توانمند و آگاه و فنی برنامه ریزی کرده ایم تا آنها کشتی گیران سطح بالایی را تربیت کنند و باعث افتخار استان کردستان و کشورمان شوند.

,

انتهای پیام/

,


 

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه