اخبار داغ

ورزش را با کاراته آغاز کردم

ربیعی‌زاده: چک خیرآبادی باعث شد حواسم را در فینال کشتی جمع کنم/ داور می‌خواست حق من را بخورد اما نتوانست

ربیعی‌زاده: چک خیرآبادی باعث شد حواسم را در فینال کشتی جمع کنم/ داور می‌خواست حق من را بخورد اما نتوانست
قهرمان کشتی فرنگی المپیک ناشنوایان گفت: چک خیرآبادی باعث شد حواسم را در فینال کشتی جمع کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوذر ربیعی‌زاده قهرمان کشتی فرنگی المپیک ناشنوایان درخصوص افتخاراتش در کشتی ناشنوایان اظهار داشت: من 4 مدال جهانی و المپیک گرفته‌ام، یک طلا و یک نقره جهانی در ایران و روسیه و 2 مدال نقره و طلا در المپیک‌های ترکیه و برزیل. درحالیکه در المپیک قبلی به مدال نقره رسیده بودم، اینجا در برزیل آن نقره را طلا کردم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این ورزشکار 33 ساله که در 5 سالگی کارش در ورزش را در رشته کاراته آغاز کرده، تاکید کرد که حدودا 18 سال است که کشتی می‌گیرد.

,

او اولین مربی‌اش را حجت‌الله مدرسی عنوان کرد و در مورد انجام تمریناتش گفت: من اهل هفشجان و اصالتا بختیاری هستم اما چند سال است که در تهران زندگی می‌کنم و تمریناتم را اینجا انجام می‌دهم.

,

وی همچنین در مورد مسابقات المپیک برزیل گفت: سطح مسابقات بالا بود اما داوری‌ها خوب نبود. در کشتی با حریف ترک، داور می‌خواست حق من را بخورد اما نتوانست و در آخر من برنده شدم.

,

ربیعی‌زاده در مورد سیلی‌ای که در فینال از جمشید خیرآبادی خورد، توضیح داد: از حریف عقب بودم، مدیر تیم خواست که حواسم را جمع کنم و من هم وقتی این کشتی را بردم، به او سالتو زدم.

,

وی که کارمند کمیته ملی المپیک است، که یکی دیگر از میهمانان برنامه امروز (31 اردیبهشت) دایره طلایی بود، در مورد درخواستش از مسئولان نیز گفت: قول داده‌اند که 60 درصد از پاداش ورزشکاران المپیکی را به ما بدهند، امیدوار هستم که به قول‌شان عمل کنند، هرچند مطمئن نیستم که عمل کنند.

,

علیرضا رضایی مسئول انجمن کشتی ناشنوایان همچنین در مورد این کشتی‌گیر گفت: کشتی فینال ربیعی‌زاده با حریف ترک خیلی از نظر تیمی برای ما حساس بود چون با ترکیه رقابت نزدیکی داشتیم و این کشتی سرنوشت ساز بود. مسئله داوری ما را خیلی اذیت کرد. ربیعی‌زاده چهار بر صفر عقب بود که جمشید خیرآبادی آن چک معروف را زد که انگار خواب از سر ربیعی‌زاده پرید و با دلاوری حریفش را شکست داد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه