اخبار داغ

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

پرداخت آنلاین تسهیلات آنلاین موجب شفافیت می‌شود

پرداخت آنلاین تسهیلات آنلاین موجب شفافیت می‌شود
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: تسهیلات آنلاین امور بانکی را تسهیل و رضایتمندی مشتریان را افزایش می‌دهد و از سوی دیگر که جنبه مهم آن است تمام تراکنش‌های بانکی شفاف می‌سازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قادری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شفافیت یک امر مهم و ضروری در حوزه اداره امور کشور به ویژه موضوعات اقتصادی محسوب می‌شود، اظهار داشت: هرچقدر بتوانیم از ظرفیت‌ فناوری اطلاعات استفاده کنیم و یا اینکه هرچقدر بتوانیم ارتباط مراجعه‌کنندگان بانکی را با کارمندان بانک قطع کنیم و تمام امور بانکی به صورت سیستمی انجام شود، به خودی خود با خیلی از مفاسد و تبعات منفی آن خواهد کاست.

وی افزود: طبعاً اگر براساس یک سری چارچوب‌ها و ضوابط مشخص تسهیلات پرداخت شود و افراد واجد شرایط، تسهیلات بانکی را دریافت کنند، تبعیض‌ها و فسادها از بین خواهت رفت و بخش قابل توجهی از زد و بندها در سیستم اداری نابود می‌شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: استفاده از هوش مصنوعی و فناوری اطلاعات این امکان فراهم را می‌کند تا بسیاری از کارها بدون عیب و ایراد و کم و کاستی پیش برود و همچنین این روند منجر می‌شود تا شفافیت گسترش یابد و موضوع پنهانی و زیرمیزی وجود نداشته باشد و بساط رانت‌خواری و فساد برچیده شود.

قادری با اشاره به ظرفیت نهفته در سامانه سککوک گفت: این سامانه از ظرفیت بسیاری برای گسترش شفافیت برخوردار است و باید در راستای گسترش شفافیت به راه‌اندازی چنین سامانه‌هایی ضریب بیشتر داد. بدون برخط شدن و یا آنلاین شدن پرداخت تسهیلات بانکی هم از فساد کاسته نخواهد شد و هم میزان رضایتمندی مشتریان افزایش پیدا نمی‌کند.

وی بیان داشت: تسهیلات آنلاین امور بانکی را تسهیل و رضایتمندی مشتریان را افزایش می‌دهد و از سوی دیگر که جنبه مهم آن است تمام تراکنش‌های بانکی شفاف می‌سازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه