اخبار داغ

سایه روشن‌‌های دیدار ناتمام تراکتور – پرسپولیس؛ از افندی تا رضائیان

سایه روشن‌‌های دیدار ناتمام تراکتور – پرسپولیس؛ از افندی تا رضائیان
دیدار جنجالی تراکتور و پرسپولیس سایه روشن‌هایی داشت که البته در میان اتفاقات ناخوشایند این دیدار گم شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در چارچوب هفته ۲۸ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور روز پنجشنبه به میزبانی ورزشگاه یادگار امام ره تبریز برگزار شد که بروز برخی حواشی این دیدار را نیمه‌تمام باقی گذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

حاشیه‌هایی که در جدال دو تیم قرمزپوش رخ داد، پیش از این در فوتبال تبریز سابقه نداشت و حتی بدبین‌ترین هوادار تراکتور هم انتظار نداشت بازی با چنین اتفاقاتی نافرجام بماند.

,

اما در میان خشم و هیاهو و جنگ رسانه‌ای بین دو تیم در روزهای اخیر بد نیست فلش بلکی به روز پنجشنبه زده و از زاویه دیگری به حواشی دیدار تراکتور و پرسپولیس نگاه کنیم.

,

در روزی که ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز شاهد اتفاقات بی‌سابقه و ناخوشایندی بود، افرادی هم بودند که سعی کردند با اقدامات خود جو ورزشگاه را به حالت عادی بازگردانند تا بازی از سر گرفته شود.

,

اولین کسی که به کار نادرست برخی تماشاگرنماها اعتراض کرد ارطغرل ساغلام سرمربی ترک‌تبار سرخ‌پوشان تبریزی بود، جایی که او در دقیقه ۲۸ وقتی اولین شیء از طرف تماشاگران به مستطیل سبز پرتاب شد به سمت سکوها رفته و نسبت به این اقدام واکنش نشان داد.

,

مرد محبوب تراکتوری‌ها که نشان داده اهل حاشیه نیست، در نیمه دوم نیز در اوج تنش‌ها دوباره دست به کار شده و سعی در آرام کردن جو استادیوم داشت.

,

وی حتی هنگامی که یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم رقیب که با حرکات تحریک‌آمیزش سکوها را ملتهب کرده بود، قصد خروج از جایگاه ویژه و رفتن به رختکن را داشت، به همتای خود کمک کرد تا سهمی در بازگرداندن شرایط بازی به حالت عادی داشته باشد.

,

مهدی کیانی، کاپیتان تراکتور نیز در اتفاقات رخ داده میدان‌داری کرد، کسی که بارها به سمت هواداران رفته و تلاش کرد تا فضا را مدیریت کند.

,

کاپیتان محبوب تراکتوری‌ها که بیش از این چنین اتفاقاتی را در زمین رقیب تجربه کرده بود، تلاش زیادی انجام داد تا آرامش را در زمین و سکوها برقرار کند که البته موثر واقع نشد.

,

سرمربی و کاپیتان تراکتور حتی بلندگو به دست گرفته و از تماشاگران خواستند تا آرامش خودشان را حفظ کنند تا تیمشان بیش از این متضرر نشود.

,

اما نفر سوم و ویژه‌ای که نقش سازنده‌ای در جلوگیری از تنش‌ها داشت، کسی نبود جز رامین رضائیان! بله، مدافع راست تیم پرسپولیس و سابق تیم ملی که در فصول گذشته شایعات حضورش در تراکتور نیز وجود داشته است.

,

رضائیان، تنها بازیکن تیم پرسپولیس و از جمله افرادی بود که هم نسبت به عکس‌العمل امید عالیشاه در سنگ‌زنی به هواداران تراکتور به او تذکر داد و هم به کمک داور بازی اشاره می‌کرد تا توجهی به مسائل خارج از زمین نداشته باشد.

,

مدافعی که برخلاف دیگر هم‌بازیانش با تجارب بالای ملی و بین‌المللی خود در حین درگیری‌های بازی خویشتن‌داری زیادی به خرج داد تا آرامش را به میدان برگرداند که این اقدام رامین رضائیان تحسین هواداران تراکتور را به دنبال داشته است.

,

در فوتبال ایران که حواشی همیشه بر متن غلبه داشته است و اکثر ارکان فوتبال به دنبال تخریب، تهمت‌زنی و فرافکنی یکدیگر هستند، سایه‌ روشن‌هایی مانند رامین رضائیان هستند که حداقل کمی حال دل‌مان را نسبت به آینده این فوتبال خوش می‌کنند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه