اخبار داغ

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی:

سفرهای استانی رئیس جمهور سبب دلگرمی و امیدآفرینی در مردم شده است

سفرهای استانی رئیس جمهور سبب دلگرمی و امیدآفرینی در مردم شده است
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور رئیس جمهور و هیئت دولت در کنار مردم و بررسی مسائل و مشکلات، مایه دلگرمی و امیدآفرینی در مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عیسی زاده در گفت وگو با خبرنگار اروم نیوز با تقدیر از سفر رئیس جمهور و هئیت دولت به آذربایجان غربی و میاندوآب، اظهار کرد: سفر رئیس جمهور به استان و شهرستان میاندوآب، مایه امید و دلگرمی مردم شد و از طرف همه مردم استان و میاندوآب و چهاربرج و باروق از آیت الله رئیسی و هیئت وزیران نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: در این شرایط حساس رئیس جمهور و هیئت دولت از نزدیک برای بررسی مشکلات و مسائل در استان ها حضور می یابد و به خطه ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی سفر می کند که مایه امیدآفرینی در مردم شده و قدم مثبتی است و لذا به اعضای دولت خسته نباشید می گوییم.

,

وی با بیان اینکه در این سفر تمام پروژه های عمرانی با پیشرفت بالای ۵۰ درصد در میاندوآب دیده شده است، گفت: محورهای مواصلاتی و پروژه های راهسازی مانند جاده سرچم، تپه رش، فسندوز و راههای روستایی و پروژه های آبرسانی، لوله گذاری کانالها و آبرسانی  از آن جمله هستند.

,

عیسی زاده با اشاره به اینکه ۱۷ هزار هکتار از زمین های زراعی روستاهای دوردست منطقه برای کشت غلات به آبرسانی نیاز دارد، تصریح کرد: آبیاری بارانی ۱۲ هزار هکتار از ۳۵ هزار هکتار زمین های دیم در باروق نیز در این سفر پیش بینی شده است.

,

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: دانشکده علوم پزشکی، بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی جایگزین عباسی و ارتقا ظرفیت های بهداشتی و درمانی میاندوآب، چهاربرج و باروق از دیگر موضوعات و دستاوردهایی هستند  که پیگیری می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه